Gå til innhold

Mulig å restore Nexus7-google-sky-backup til Galaxy S9?!


Anbefalte innlegg

Jeg har et gammelt (2. gen., fra 2013) Nexus 7 nettbrett (produsert av Asus for Google) som har tatt kvelden, dvs. den har syncet seg opp mot Google-skyen og lagt igjen en backup der (tror jeg). Imidlertid er skjermen så ødelagt at jeg ikke får logget inn eller gjort noe annet.

 

Tenkte så at jeg kunne kjøre factory reset på en S9, og så restore Nexus-backupen fra skyen til denne, for å få tak i mest mulig av dataene mine på den.

 

Men, akk, dette får jeg ikke til... Noen som vet om det er mulig? Evt. har forslag til andre løsninger?

 

(Og nei, jeg kan ikke koble til USB og mounte den som disk, da må man nemlig inn via skjermen og velge USB-modus osv.)

 

P.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er skjermen helt svart, eller er det kun touchen som ikke fungerer?

 

Om skjermbildet er der, så kan du vel koble til mus eller tastatur.

 

Er det bildene som er viktig på den? Mener på at du skal få tilgang på disse via Google kontoen din.

 

Alternativt kan du jo bare lage en request hvor Google sender deg alt de har på deg (ref GDPR), da vil du motta flere ZIP-filer med all dataen.

Lenke til kommentar

Er skjermen helt svart, eller er det kun touchen som ikke fungerer?

 

Om skjermbildet er der, så kan du vel koble til mus eller tastatur.

 

Er det bildene som er viktig på den? Mener på at du skal få tilgang på disse via Google kontoen din.

 

Alternativt kan du jo bare lage en request hvor Google sender deg alt de har på deg (ref GDPR), da vil du motta flere ZIP-filer med all dataen.

 

Takk for tips! Skal prøve det med mus!

(Skjermen funker, men ikke touch.)

Lenke til kommentar

Takk for tips! Skal prøve det med mus!

(Skjermen funker, men ikke touch.)

Bør fungere fint da.

 

Har selv Nexus 7 2013 installert i bilen som er koblet opp til rattet i bilen for volumkontroll ol.

 

Mulig du må ha usb > otg adapter, husker ikke.

Lenke til kommentar

Bør fungere fint da.

 

Har selv Nexus 7 2013 installert i bilen som er koblet opp til rattet i bilen for volumkontroll ol.

 

Mulig du må ha usb > otg adapter, husker ikke.

 

Ja, må jo ha OTG, prøvde med det, men det funket ikke. Ingen respons på mus-bevegelser, eller selve innpluggingen av musa. Prøvde to ulike mus også. :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...