Gå til innhold

Facebook med nytt design og meldingsprogram


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
– Fremtiden er privat.

– Jeg skjønner at det er mange som ikke er sikre på om vi er seriøse når vi sier dette. Vi har ikke akkurat det beste ryktet når det kommer til personvern akkurat nå, for å si det mildt. Men jeg er forpliktet til å gjøre dette godt og å starte et nytt kapittel for produktet vårt, fortalte Zuckerberg.

 

Dagens.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jo mer den mannen snakker om og forsøker å selge  "ditt privatliv vil være privat" jo mer skjønner jeg at planen er motsatte.

 

Hele pitchen går ut på å selge deg noe som  ikke finnes for at du skal dele mer av ditt privatliv på plattformen som da gir data de kan bruke i sin modell. Facebook er gratis fordi du er produktet.

 

Han tenker nok heller "ditt privatliv er vår fremtid". Tenk det motsatte av hva han sier så er man close. Ingenting man skriver på facebook er egentlig privat, ikke ovenfor Facebook selv. Også denne "messenger encrypted phone2phone" er litt "yeah right".

 

Litt synd at han eier Whatsapp, det er en god app, men i dets hender er man skeptisk.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

– Fremtiden er privat.

– Jeg skjønner at det er mange som ikke er sikre på om vi er seriøse når vi sier dette. Vi har ikke akkurat det beste ryktet når det kommer til personvern akkurat nå, for å si det mildt. Men jeg er forpliktet til å gjøre dette godt og å starte et nytt kapittel for produktet vårt, fortalte Zuckerberg.

 

Dagens.

 

Eneste grunnen til at Facebook skulle byttet til å verne om privatlivet vil være for å ødelegge for konkurrenter. Hvis Facebook nå støtter lovforslag med tung regulering, så kan ingen nye konkurrenter dukke opp.

 

Facebook derimot, har allerede samlet inn og trent sine algoritmer slik at det ikke er nødvendig lengre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...