Gå til innhold

Mulig det bare er meg, men forumet er totalt ødelagt av alle de ubrukelige lekene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, dette er slitsomt - alle interessante tråder "drunkner" i støyen fra disse tøysetrådene. Ikke at det er noe feil med tøysetråder - det er bare det at de er så mange og har så mange innlegg.

 

De som bruker trådene skriver ikke et innlegg i ny og ne - men fyller på med innlegg i en haug av tråder - nesten samtidig.

 

Jeg ser at jeg stadig "går glipp av" interessante tråder på grunn av dette.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Eg brukar aldri framsida, men den enkelte brukar får kanskje ikkje filtrert ut noko der. I Nytt Innhold kan du filtrere vekk heile kategorien Lekeplassen. Eg brukar stort sett kun Mine Innlegg og Nytt Innhold og ser aldri noko til desse trådane.

 

Om mogleg hadde det ikkje gjort noko om den kategorien ikkje vart inkludert i lista på forumframsida.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eg brukar aldri framsida, men den enkelte brukar får kanskje ikkje filtrert ut noko der. I Nytt Innhold kan du filtrere vekk heile kategorien Lekeplassen. Eg brukar stort sett kun Mine Innlegg og Nytt Innhold og ser aldri noko til desse trådane.

 

Om mogleg hadde det ikkje gjort noko om den kategorien ikkje vart inkludert i lista på forumframsida.

 

Hvordan får du filtrert vekk lekeplassen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slik jeg forstår det er forumaktiviteten synkende, de som fortsatt er aktive brukere og lager nye tråder / poster får dermed sine innlegg vist frem mer.

Er selvfølgelig helt enig i at det hadde vært greit å kunne selv sette opp på en enkel og grei måte hva man ønsker å se og ikke se og til og med fjerne konkrete innlegg / kategorier / tråder fra å dukke opp da man har forskjellig interesser.

Lenke til kommentar

I headingen for nytt innhold er det en knapp for "Vis filter".  I valgene som dukke topp kan du sette kriteriene, og nederst på "Andre" finner du "Filtrer etter forum", som åpner en kategori-liste der du kan krysse av for hvilke kategorier du vil se.

 

Geir :)

 

Fant vel egentlig ut det selv - jeg var mer ute etter en løsning hvor jeg kunne velge hvilke kategorier jeg ikke vil se. 

 

Takk for info. Men vil gjerne ha en bedre løsning for å slippe lekeplassen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fant vel egentlig ut det selv - jeg var mer ute etter en løsning hvor jeg kunne velge hvilke kategorier jeg ikke vil se. 

 

Takk for info. Men vil gjerne ha en bedre løsning for å slippe lekeplassen.

Den fungerer, men du må berre markere alle kategoriane du vil ha, og ekskludere td. Lekeplassen. Fort gjort og då er dei vekke.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...