Gå til innhold

Deal på LG 65SJ810V til 8500 god?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8,5k for en 2017-modell TV? Mjeeee, skeptisk. 

Tror jeg heller ville satset på Philips 8303, 8503, Samsung NU8005, Sony XF9005 (var på tilbud til 12k for litt siden), eller noe annet nytt. 

Må nevnes at jeg ikke er spesielt glad i LG, så du må kanskje ta hensyn til det... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Min Lg 8500 65 tommerPLA av samme modell nesten (samme bord stativ) kollapset etter noen varme Mai dager +  skulle koble tvn til lydplanke SJ9.. DREV Å PLUGGET I KABLER OG SYNKRONISERTE Via PC, Fulgte bruksanvisning slavisk.. Etter jeg hadde plugget i de siste Internett kablene fra modemet, satt jeg med foran pc for å laste ned musikk Flow appen, etter 1 minutt bøyer tvn seg framover og blir slengt mot tvbenken.. LØFTET TVN TILBAKE OG MERKET AT tvn ikke kunne la være å tillte fremover om jeg ikke  holdt fast. BLE 2 hull i skjermen og mange skrap.. Skjønner ikke at det er mulig at foten gå så mye etter.. Har tegnet idiot forsikring, men de bare lo av meg og sa de ikke hadde tid,, Var v3fornøyd med tvn ellers, derfor jeg begynte å innvistere i hjemmekino osv.. Hadde også bare eid tvn i 7 mnd, så hvorfor skulle jeg ville ødelegge den.. SÅ OM DU KJØPER PÅ EXPERT OG TAR EXTRA FORSIKRING ... PASS PÅ PASS PÅ.. KJEDELIG FOR HAR ALLTID HATT ET GODT FORHOLD TIL EXPERT.. IET ANNET TILFELLE FIKK Jeg NY tv etter kona forklarte saken.. Kan noen hjelpe meg, da jeg ikke er noe flink på grammatikk eller ordlegging.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...