Gå til innhold

Huawei mate 20 pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får endre det under instillinger -> apper og varsler -> apper -> spotify -> varsler->  sørg for at tillat varsler er aktivert -> Playback og spotify music må vere aktivert ( Men rekner med at det blir aktivert når du skrur på "tillat varsler")  -> Gå inn på playback og vidare innpå låseskjermvarslinger, velg skjerm.  (Det same gjer du med spotify music). Då burde du få opp spotify på låseskjerm, når programmet er opna og musikk blir spelt.

Endret av 9900K
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Gidder egentlig ikke for det kommer et ras av unnskyldninger hver gang.. Les i mate20, note 9 eller p30 pro tråden så ser en at det er mange gjengangere. Han finner det nok fort ut selv siden han kommer i fra Ios hvor ting bare virker stort sett.

Da får du slutte å komme med slike kommentarer....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da får du slutte å komme med slike kommentarer....

Sprøyt. Bare fordi jeg nok engang ikke gidder å utbrodere en ting så trenger jeg ikke å la være å skrive en kommentar. Om man sier at notifications er bingo så får man en historie om at det er en kineser på kontoret i 4etg hos Huawei som ikke rakk morgen møte sin feil. Skriver man at instagram ikke skaleres riktig ofte så er det solen sin posisjon som er feil i forhold til venus. Sier man at notifications badges blir hengende igjen uten notifications i appen og må manuelt lukkes ved å langt trykk på ikonet så er det fordi man ikke rebootet telefonen på riktig måte...

 

Skjønner ikke greia med hvorfor Android forsvares hele veien. Hva er galt med å kalle en spade for en spade? Android på mine siste tre telefoner har alle føltes som beta produkt, men jeg har blitt vant til det. Er nå på p30 pro og er fornøyd (pga andre ting), men at Android har en lang vei å gå når det kommer til bugs trenger en ikke å pynte på (nå skal noen fortelle meg at det er huasamsony sin feil med skinnet). Når jeg skrev forrige setning krasjet forøvrig Chrome :D

Lenke til kommentar

Sprøyt. Bare fordi jeg nok engang ikke gidder å utbrodere en ting så trenger jeg ikke å la være å skrive en kommentar. Om man sier at notifications er bingo så får man en historie om at det er en kineser på kontoret i 4etg hos Huawei som ikke rakk morgen møte sin feil. Skriver man at instagram ikke skaleres riktig ofte så er det solen sin posisjon som er feil i forhold til venus. Sier man at notifications badges blir hengende igjen uten notifications i appen og må manuelt lukkes ved å langt trykk på ikonet så er det fordi man ikke rebootet telefonen på riktig måte...

 

Skjønner ikke greia med hvorfor Android forsvares hele veien. Hva er galt med å kalle en spade for en spade? Android på mine siste tre telefoner har alle føltes som beta produkt, men jeg har blitt vant til det. Er nå på p30 pro og er fornøyd (pga andre ting), men at Android har en lang vei å gå når det kommer til bugs trenger en ikke å pynte på (nå skal noen fortelle meg at det er huasamsony sin feil med skinnet). Når jeg skrev forrige setning krasjet forøvrig Chrome :D

Igjen, EMUI* ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Sprøyt. Bare fordi jeg nok engang ikke gidder å utbrodere en ting så trenger jeg ikke å la være å skrive en kommentar. Om man sier at notifications er bingo så får man en historie om at det er en kineser på kontoret i 4etg hos Huawei som ikke rakk morgen møte sin feil. Skriver man at instagram ikke skaleres riktig ofte så er det solen sin posisjon som er feil i forhold til venus. Sier man at notifications badges blir hengende igjen uten notifications i appen og må manuelt lukkes ved å langt trykk på ikonet så er det fordi man ikke rebootet telefonen på riktig måte...

 

Skjønner ikke greia med hvorfor Android forsvares hele veien. Hva er galt med å kalle en spade for en spade? Android på mine siste tre telefoner har alle føltes som beta produkt, men jeg har blitt vant til det. Er nå på p30 pro og er fornøyd (pga andre ting), men at Android har en lang vei å gå når det kommer til bugs trenger en ikke å pynte på (nå skal noen fortelle meg at det er huasamsony sin feil med skinnet). Når jeg skrev forrige setning krasjet forøvrig Chrome :D

Har du tenkt på at Android rett og slett er for avansert for deg og din bruk?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Nei og som sagt liker jeg det, men det sliter med mye bugs. Det er derfor jeg sier det er meg en gåte at bugs skal forsvares. Slutt å vær fanboys og kall en spade for en spade.

Oki her er spaden din. Der er svært lite bugs i Android.

 

Så kan du jo selv finne ut om spaden din er Android som operativsystem eller GUI'et som følger med telefonen.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Poenget var at minim mener det er Android sin skyld at han har problemer på sine Huawei-telefoner når det i realiteten er EMUI som skaper problemene.

Ja både du og jeg forstår det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Hva sa jeg innledningsvis om lange diskusjoner og unnskyldninger? :D

Om du tror du kan vralte rundt på et diskusjonforum med feilaktige påstander uten å bli motsagt, vel da er du på feil Internett.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...