Gå til innhold

iFixit tok ned Galaxy Fold-sak etter Samsung-press


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikkje at eg noen gang kommer til å kjøpe en Samsung tlf da de er overpriset.

Dette er vel en såkalt beta test da ingen av de som fikk tlfen betalte en eneste krone, og Samsung faktisk utsatte lansering for å fikse problemet.

Kanskje det ferdige produktet faktisk er brukende, om såvel en gimmik av en tlf.

Lenke til kommentar

Vi har hatt brettbare laptoper i mange, mange, mange, mange, mange år. Største problemet til Il Sam Sung er vel at de absolutt skulle ha OLED, som er fullstendig idiotisk på noe som skal være dynamisk.

Nå tror jeg du roter her. For OLED skjermer lar seg ganske enkelte brette, det gjør ikke LCD.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ikkje at eg noen gang kommer til å kjøpe en Samsung tlf da de er overpriset.

Dette er vel en såkalt beta test da ingen av de som fikk tlfen betalte en eneste krone, og Samsung faktisk utsatte lansering for å fikse problemet.

Kanskje det ferdige produktet faktisk er brukende, om såvel en gimmik av en tlf.

 

Helt enig med deg der ja.

Lenke til kommentar

 

Vi har hatt brettbare laptoper i mange, mange, mange, mange, mange år. Største problemet til Il Sam Sung er vel at de absolutt skulle ha OLED, som er fullstendig idiotisk på noe som skal være dynamisk.

Nå tror jeg du roter her. For OLED skjermer lar seg ganske enkelte brette, det gjør ikke LCD.

Jo, LCD lar seg brette, men levetiden er dårlig.

https://www.youtube.com/watch?v=hUBsxCcJeUc&feature=youtu.be&t=387

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...