Gå til innhold

Dette er Razers nye spillbeist med 240 Hz-skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Uten numerisk tastatur?

 

 

 

 

- Om du sikter til Num-pad, så må jeg si at jeg lurte på det samme...

 

Til den prisen der så burde det vært mulig å presse inn et full-sized "qwerty"-ketboard med all the bells and whistles.

Særlig siden det beistet der rettes imot gaming.

 

Med tanke på prisen så burde det være unødvendig å drasse med seg et extra USB-keyboard for å få full pakke.

I så måte så føles det integrerte keyboardet overflødig.

Lenke til kommentar

 

Uten numerisk tastatur?

 

 

 

- Om du sikter til Num-pad, så må jeg si at jeg lurte på det samme...

 

Til den prisen der så burde det vært mulig å presse inn et full-sized "qwerty"-ketboard med all the bells and whistles.

Særlig siden det beistet der rettes imot gaming.

 

Med tanke på prisen så burde det være unødvendig å drasse med seg et extra USB-keyboard for å få full pakke.

I så måte så føles det integrerte keyboardet overflødig.

Særlig siden beistet er rettet mot gaming, er vel nettopp derfor de har valgt denne løsningen. De har prioritert å plassere høytalerene ved siden av tastaturet slik at det ikke er plass til numpad. Hvem bruker numpad til spilling?

Lenke til kommentar

Seriøst hva er det med folk og numpad? Kanskje det minst viktige på et tastatur. For numpad fanatikere finnes det vel en liten modul du kan koble til via usb og ha ved siden av tastaturet eller noe? 
Tror det er SVÆRT få gamere som vil gjøre et kompromiss for å få numpad inn. Det er nesten INGEN steder eg skriver inn en hel rekke med tall lengre. Mobiler scanner jo KID og kontonr rett fra den digitale postkassen om du tenker på det. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

Uten numerisk tastatur?

 

 

 

 

- Om du sikter til Num-pad, så må jeg si at jeg lurte på det samme...

 

Til den prisen der så burde det vært mulig å presse inn et full-sized "qwerty"-ketboard med all the bells and whistles.

Særlig siden det beistet der rettes imot gaming.

 

Med tanke på prisen så burde det være unødvendig å drasse med seg et extra USB-keyboard for å få full pakke.

I så måte så føles det integrerte keyboardet overflødig.

 

 

 

Særlig siden beistet er rettet mot gaming, er vel nettopp derfor de har valgt denne løsningen.

De har prioritert å plassere høytalerene ved siden av tastaturet slik at det ikke er plass til numpad.

Hvem bruker numpad til spilling?

 

 

 

- Bruker Num-Pad ofte til spilling jeg.

Smaksak og/eller bekvemelighet.

 

Så godt som alle jeg kjenner som spiller på Laptop bruker et esktra USB-keyboard, uansett om det er snakk om en billig modell eller top-shelf modell.

 

Alle er forsjellige så grunnen til at samtlige bruker et USB-keyboard kan være mange og ikke nødvendigvis mangelen på Num-Pad alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Uten numerisk tastatur?

 

 

 

- Om du sikter til Num-pad, så må jeg si at jeg lurte på det samme...

 

Til den prisen der så burde det vært mulig å presse inn et full-sized "qwerty"-ketboard med all the bells and whistles.

Særlig siden det beistet der rettes imot gaming.

 

Med tanke på prisen så burde det være unødvendig å drasse med seg et extra USB-keyboard for å få full pakke.

I så måte så føles det integrerte keyboardet overflødig.

Særlig siden beistet er rettet mot gaming, er vel nettopp derfor de har valgt denne løsningen. De har prioritert å plassere høytalerene ved siden av tastaturet slik at det ikke er plass til numpad. Hvem bruker numpad til spilling?

Tja, no brukar no eg min bærbare til meir enn bare speling då. Dei færraste har vel ein bærbar til speling og ein til alt anna bruk.

Lenke til kommentar

Venter definitivt på OLED versjonen. De panelene som brukes i dag er så lyssvake at det er en gedigen nedtur på en ellers bra spec'et maskin.

Skulle ønske de heller hadde valgt 2560x1600 HDR1000 100hz skjerm. Hadde vært perfekt for en 15"/17" som skal brukes til spilling med denne disse GPU'ene.

 

Jepp, det er perfekt oppløsningskompromiss etter min mening. Skulle ønske vanlige PC-skjermer til gaming også kom med *sync i den oppløsningen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...