Gå til innhold

E-SPORT: 1. divisjonsspiller utestengt for juks av Faceit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er ikke ruyter typ bestekompis med slabzki? Hmm....

 

Stemmer. De har vært bestekompiser så lenge jeg kan huske. ruyter spilte i tillegg elendig på lan.

Der ser man. Gamer.no burde ta ut ban på Ruyter i samme slengen. Han er jo aldri god på EAC anti-cheat heller?

Lenke til kommentar

Ikke bruk hax, så blir man ikke tatt fir det heller, Hax, blir brukt som en "kick" starter, for å ranke opp fort og komme in i varmen som en god spiller, så skrur de av haxen, og er stortsett like gode som alle andre! Såklart, spiller man 8 timer hver dag, øvelse gjør mester! Men online spill anno 2019 er fulle av hackere, bare se på Battlefield 5, stapp full av hackere, mister spillere hver dag, pga hax, hvem gidder å å spille disse skyte spillene legit, og bare være canonføde og target-practice for hackere.. grunnen til at jeg ikke gidder onlie skyte spill, mer morro med dybde og karrakterfult sigel player game!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke bruk hax, så blir man ikke tatt fir det heller, Hax, blir brukt som en "kick" starter, for å ranke opp fort og komme in i varmen som en god spiller, så skrur de av haxen, og er stortsett like gode som alle andre! Såklart, spiller man 8 timer hver dag, øvelse gjør mester! Men online spill anno 2019 er fulle av hackere, bare se på Battlefield 5, stapp full av hackere, mister spillere hver dag, pga hax, hvem gidder å å spille disse skyte spillene legit, og bare være canonføde og target-practice for hackere.. grunnen til at jeg ikke gidder onlie skyte spill, mer morro med dybde og karrakterfult sigel player game!

 

Har ikke møtt noen store juksere på bf5 selv, bare flyvende tankser og en spiller eller rettere sagt en admin oppe i skyene afk.
Lenke til kommentar

Ikke bruk hax, så blir man ikke tatt fir det heller, Hax, blir brukt som en "kick" starter, for å ranke opp fort og komme in i varmen som en god spiller, så skrur de av haxen, og er stortsett like gode som alle andre! Såklart, spiller man 8 timer hver dag, øvelse gjør mester! Men online spill anno 2019 er fulle av hackere, bare se på Battlefield 5, stapp full av hackere, mister spillere hver dag, pga hax, hvem gidder å å spille disse skyte spillene legit, og bare være canonføde og target-practice for hackere.. grunnen til at jeg ikke gidder onlie skyte spill, mer morro med dybde og karrakterfult sigel player game!

 

Synd med oss som har ranket opp legit. Men deranker pga hackere.

Lenke til kommentar

Jeg er usikker på hvem i Ronin Horde gamer.no har prøvd å kontakte, men det er ingen i ledelsen som har blitt forsøkt kontaktet på noen som helst måte.

 

Slabzki var på papiret bare en av flere standins for oss etter at det laget vi hadde avtale med raknet. Etter denne situasjonen ble gjort kjent for oss så forholder vi oss til samme avgjørelse som faceit. Det betyr at spilleren ikke vil kunne brukes videre frem til en eventuell endring. Vi i ledelsen har heller ikke vært i kontakt med spillerne som er i laget da plassen eies og driftes av Martux som vi stoler på vil gjøre det som trengs her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...