Jump to content
sir-alex

Oneplus 7 - Tråden

Recommended Posts

Min erfaring med 6 og 7 pro er at bilde rikke alltid er skarpe og når ungen beveger seg så er den for treg til å ta bilde at ungen blir ute av fokus og noe blurry. Bortsett fra det er det god telefon.

Det er dessverre et problem på de fleste mellomklassemobilene. OP7 skal vel være i øvre skiktet av mellomklasse, men på kamerabiten har de fortsatt en vei å gå.

Annonse

Etter oppgradering til 10 for en stund tilbake har jeg slitt litt med at mobilen går i svart. Skjermen våkner ikke av knapp eller telefonsamtaler. Den durer og fortsetter eventuell avspilling av musikk, men må altså tvinges av/på.

Er det noen fler som opplever dette?

Etter oppgradering til 10 for en stund tilbake har jeg slitt litt med at mobilen går i svart. Skjermen våkner ikke av knapp eller telefonsamtaler. Den durer og fortsetter eventuell avspilling av musikk, men må altså tvinges av/på.

Er det noen fler som opplever dette?

Hvordan tvinger du den av/på om den ikke reagerer på knappetrykking?

Kverulerer ikke, genuint ikke sarkastisk spørsmål :)

Edited by technicality

Holder inne av-knappen i maange sekunder. Slipper, og trykker på nytt og da starter den.

Ah, skjønner. Jeg kom egentlig frem til å vente med oppdatering til det har gått litt tid og barnesykdommer har blir kurert. Men kan det være noe annet som ikke lar telefonen vekke?

Er det noen her som har gått fra Pixel 1 og kan si noe om hvordan kameraet er sammenlignet med den? Går jeg ned i kamerakvalitet hvis jeg går fra Pixel 1 til 7T?

Changelog

• System
    • Optimized the standby power consumption
    • Optimized the expanded screenshot feature
    • Optimized the Bluetooth connectivity in the automobiles
    • Improved the translation accuracy
    • Optimized overall communication (network, phone calls, mobile data) performance
    • Optimized charging performance with the third-party chargers
    • Fixed the blank screen issue
    • Fixed fingerprint icon animation issue
    • Fixed the volume issue with AirPods
    • Fixed the black bar issue while charging or playing a video
    • Updated Android security patch to 2019.10
    • Improved system stability and general bug fixes
  • Camera (7 Pro)
    • Optimized the performance of Super Stable feature in the Video for the Camera app

Magnetar skrev (48 minutter siden):

Så mye. Har tenkt til å kjøpe 7T snart. Godt å vite at de er flinke til å oppdatere.

Er iPhone mann egentlig, men angrer ikke på OnePlus kjøpet. Veldig bra Android telefon. Har 7 pro. Skulle jeg kjøpt i dag tror jeg også at jeg hadde valgt 7t 😀