Gå til innhold

– Sesongbaserte oppdateringer er bedre for Apex Legends-teamet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tankegangen var at «Hei, vi har en greie som har blitt veldig populær, har vi lyst til å slippe mer innhold?», men jeg tror du må se på livskvaliteten for teamet. Vi har ikke lyst til å overarbeide teamet, og dermed senke kvaliteten på innholdet som vi lanserer

 

Er ikke dette så enkelt som å bare ansette flere personer? De har absolutt ingenting å tape og jeg ser for meg at mange talentfulle utviklere står i kø for å jobbe med Apex.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er ikke dette så enkelt som å bare ansette flere personer? De har absolutt ingenting å tape og jeg ser for meg at mange talentfulle utviklere står i kø for å jobbe med Apex.

 

Tviler i grunnen på det.. Som Polygon artikkelen som vises til i artikkelen så ble det også ansett flere og flere ansatte i Epic Games, men jeg tror det store problemet i det selskapet er at toppfolkene mener arbeiderne deres er mulig å erstatte, og om de gjør feil, eller ikke jobber en helg så kan de i verste fall miste jobben fordi sjefene deres ønsker å presse så mye innhold ut som mulig.. De skal ha fått ganske godt betalt, men hvem ser for seg å kunne jobbe 70 til 100 timer i uken? Hadde det vært i Norge så hadde jo selskapet fått skikkelig problem med arbeidsmiljølovene. 

 

Jeg synes det er kjempe stas å se at Respawn er såpass klare på at de ønsker å ivareta sine utviklere, da bransjen driver med klappjaging av utviklere og jobber dem ihjel. Dette ser vi i bl.a. Bioware, Rockstar og en hel haug med andre selskaper. 

 

Vil anbefale alle som er interessert å lese denne artikkelen: https://www.polygon.com/2019/4/23/18507750/fortnite-work-crunch-epic-games

 

Jim sterling har også en veldig god video om dette:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

 

Tankegangen var at «Hei, vi har en greie som har blitt veldig populær, har vi lyst til å slippe mer innhold?», men jeg tror du må se på livskvaliteten for teamet. Vi har ikke lyst til å overarbeide teamet, og dermed senke kvaliteten på innholdet som vi lanserer

 

Er ikke dette så enkelt som å bare ansette flere personer? De har absolutt ingenting å tape og jeg ser for meg at mange talentfulle utviklere står i kø for å jobbe med Apex.

Flere ansatte er ikke alltid nøkkelen til effektivitet. Et problem for Bioware var i følge Polygon at de var alt for mange som endte opp med å jobbe med Anthem.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...