Gå til innhold

Færre ser TV og leser papiraviser – mer tid går med til dataspill og internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Fram til 2012 så over 80 prosent av befolkningen på lineær TV hver dag. Siden den gang har trenden vært nedadgående. I 2018 var det 55 prosent som så lineær-TV en gjennomsnittsdag.

 

Da tenker ihvertfall jeg at Nrk ikke har livets rett lengre. Klipp navlestrengen jo før jo heller. Fjerne TV-mottaker lisensen. La være å innføre en liknende innsamling over skatteseddelen for Nrk.

Lenke til kommentar

 

 

 Fram til 2012 så over 80 prosent av befolkningen på lineær TV hver dag. Siden den gang har trenden vært nedadgående. I 2018 var det 55 prosent som så lineær-TV en gjennomsnittsdag.

 

Da tenker ihvertfall jeg at Nrk ikke har livets rett lengre. Klipp navlestrengen jo før jo heller. Fjerne TV-mottaker lisensen. La være å innføre en liknende innsamling over skatteseddelen for Nrk.

Da tenker jeg at det er på tide du vurderer å lese litt mer nyheter. Da ville du visst at dette allerede er i ferd med å skje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser ikke ofte nyheter på lineær TV lengre , men det kan hende av og til om noe spesielt har skjedd.

 

Selv om vi har sameie avtale med Canaldigital t-we dekoder inkludert så benyttes andre streaming alternativer og kunne vært uten både dekoder og t-we funksjoner.

 

Ellers syns jeg er lineær tv kanalene (spesielt nordiske betal kanaler) er for fylt opp med gamle såpe opera serier. Og det er langt i mellom noe som fatter interesse.

Det er lenge mellom gode serier som er eksklusive. Wisting og Valkyrien er/var bra.

 

Syns programmer som forbrukerinspektørene, matkontrollen, TV2 hjelper deg, svindeljegerne og liknende er interessante.

 

Sist gang jeg så i en papiravis var på venteværelset til tannlegen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...