Gå til innhold

Nettbanken til Komplett Bank...


eplekasse

Anbefalte innlegg

De siste månedene har ikke innskudd vist på sparekontoen/høyrentekontoen til Komplett. Det vil si at dersom jeg går inn på transaksjoner, så vises kun uttak siden oppstart av kontoen. Og dette har vedvart i flere måneder. Gjelder dette dere andre også, som har konto hos Komplett?

 

Jeg har også bemerket meg at de har fjernet oversikten over hvor mye bonus du fikk på hvert kjøp ved bruk av kredittkortet.

 

For meg virker det som at de bare fjerner flere og flere funksjoner, uten at jeg forstår hvorfor.

Endret av eplekasse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De siste månedene har ikke innskudd vist på sparekontoen/høyrentekontoen til Komplett. Det vil si at dersom jeg går inn på transaksjoner, så vises kun uttak siden oppstart av kontoen. Og dette har vedvart i flere måneder. Gjelder dette dere andre også, som har konto hos Komplett?

 

Jeg har også bemerket meg at de har fjernet oversikten over hvor mye bonus du fikk på hvert kjøp ved bruk av kredittkortet.

 

For meg virker det som at de bare fjerner flere og flere funksjoner, uten at jeg forstår hvorfor.

 

Kan du ha handlet for så mye at du ikke får bonus lenger? Det er jo et max beløp i året eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Jeg får fremdeles bonus på all bruk av kredittkortet, men det vises ikke inntjent bonus per transaksjon. Ikke at det betyr allverden, og i de fleste tilfeller kan man regne seg fram til det. Poenget mitt er at her har de fjernet to funksjoner fra nettbanken; oversikt over bonus per transaksjon på kredittkort, og innskudd på sparekontoen.

Endret av eplekasse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...