Gå til innhold

Anthems nyeste oppdatering skal forbedre flyten i spillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

The hype is real.. /s

 

Finnes det fortsatt noen som spiller dette?

 

sikker ganske mange. og sikker flere etterhert som spillet blir bedre

En ting er sikkert, og det er det IKKE kommer til å bli flere som spiller dette spillet i tiden fremover :)

Ikke vær så negativ gi det spille et år tid på å finne seg selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

The hype is real.. /s

 

Finnes det fortsatt noen som spiller dette?

 

sikker ganske mange. og sikker flere etterhert som spillet blir bedre

En ting er sikkert, og det er det IKKE kommer til å bli flere som spiller dette spillet i tiden fremover :)

Tja, deg hadde jeg ikke stolt på på en flekk.

 

Det er flere eksempler på spill som har hatt en begredelig launch, for så å bli langt bedre - og med en større spillerbase med tiden. Sea of Thieves, No man's Sky har virkelig blitt bedre. Mulig du kjenner til Rainbow Six Siege også, som alle pissa på da det ble lansert, men som nå, hver eneste måned, er blant de mest spilte spillene på alle plattformer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Håper og tror dette spillet forblir en flopp, rett og slett fordi det er blottet for all sjel og har nada dybde kjøtt på beina. Man lager ikke looter shooter med loot uten noe særpreg. Alt har samme utseende, men med forskjellige stats.Maken til barebones spill skal være i dag og enkelte idioter hyller det. Forstå det den som kan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

The hype is real.. /s

 

Finnes det fortsatt noen som spiller dette?

 

sikker ganske mange. og sikker flere etterhert som spillet blir bedre

En ting er sikkert, og det er det IKKE kommer til å bli flere som spiller dette spillet i tiden fremover :)

Hør på sofaeskperten. Jeg er en av de som kommer til å spille når det blir bedre. Har spillt noen timer men har mange spill å spille. Tar det frem igjen etterhvert. holder på med 4 andre spill

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

The hype is real.. /s

 

Finnes det fortsatt noen som spiller dette?

 

sikker ganske mange. og sikker flere etterhert som spillet blir bedre

En ting er sikkert, og det er det IKKE kommer til å bli flere som spiller dette spillet i tiden fremover :)

Tja, deg hadde jeg ikke stolt på på en flekk.

 

Det er flere eksempler på spill som har hatt en begredelig launch, for så å bli langt bedre - og med en større spillerbase med tiden. Sea of Thieves, No man's Sky har virkelig blitt bedre. Mulig du kjenner til Rainbow Six Siege også, som alle pissa på da det ble lansert, men som nå, hver eneste måned, er blant de mest spilte spillene på alle plattformer.

Så Sea of Thieves har flere spillere nå enn de hadde ved launch? Har du noen tall som støtter opp under dette? No Man's Sky har max 5000 aktive spillere på Steam (dette er peak hours) Du synes det tallet er bra mtp forhåndshypen?

Men Rainbow Six har du faktisk rett i!

 

Anthem er ødelagt på så mange områder at det vanskelig kan rettes uten å starte helt på nytt. Så du "Livestreamen" til BioWare i går/natt? Måten den ble gjennomført på gir meg ikke akkurat tiltro til at noe blir fikset i oversiktlig fremtid...

Lenke til kommentar

Tja, deg hadde jeg ikke stolt på på en flekk.

 

Det er flere eksempler på spill som har hatt en begredelig launch, for så å bli langt bedre - og med en større spillerbase med tiden. Sea of Thieves, No man's Sky har virkelig blitt bedre. Mulig du kjenner til Rainbow Six Siege også, som alle pissa på da det ble lansert, men som nå, hver eneste måned, er blant de mest spilte spillene på alle plattformer.

 

Er vel ikke så lett å stole på deg heller om du hevder no man's sky og sea of thieves har større spillerbase nå enn ved launch. Det har de ikke, 100% garantert. No man's sky kan man også lett sjekke på steam, som nevnt over.

 

Tror ikke de kan redde anthem, når utviklerne bak spillet hater hele prosjektet. Kilder kan man lett finne om man bruker google.

 

Synd, siden spillet kunne blitt bra om de faktisk ville lage det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er vel ikke så lett å stole på deg heller om du hevder no man's sky og sea of thieves har større spillerbase nå enn ved launch. Det har de ikke, 100% garantert. No man's sky kan man også lett sjekke på steam, som nevnt over.

 

Tror ikke de kan redde anthem, når utviklerne bak spillet hater hele prosjektet. Kilder kan man lett finne om man bruker google.

 

Synd, siden spillet kunne blitt bra om de faktisk ville lage det.

Hvorfor hoppet du over eksempelet med Rainbow Six Siege? Det hadde flere spillere to år etter launch enn uka etter launch.

 

The division er et annet eksempel, mistet spillere for så å vokse seg ganske populær igjen.

 

No Man's sky er et spesielt eksempel da det var en svindel, ikke gameplay som gjorde floppen.

Lenke til kommentar

Spillet har jo allerede droppet ned til under 200 kr...er det fortsatt ikke verdt det? Er spillet så dårlig? eller det bare EA hatere som skal være negativ til alt de kommer ut med?

 

Om du elsker loot, elsker dc i hytt og gevær så er nok dette noe for deg å definitivt verdt 200 kr

Har blitt bedre på noen områder etter launch, mens andre problemer har dukket opp.. så...

Anbefaler det ikke, kan like greit vente til det er ferdig, om det noen gang blir det, om du ikke liker nevnte loot å dc såklart, da er det bare å kjøre på :)

Lenke til kommentar

Jeg synes også selv at det var bra gameplay når jeg prøvde det. Men det virker helt sinnsykt meningsløst å spille det! Blodfan venna mine har til og med slutta å spille, og har diskutert litt med dem om hvorfor. De sier det samme som jeg har inntrykk av; helt innholdsløst, med dailies, weekly og monthly missions som gir deg cosmetics..!? Og i tillegg uten noen form for endgame.

 

De venter på mer innhold, men hva så om de slipper et strike eller et raid? Morsomt i et par timer også sitter man i samme situasjon igjen. De skulle enten laget mer relevant loot, eller gjort det vanskeligere å få tak i det. Mest sannsynlig begge deler. Når spillet allikevel er så ødelagt at det våpenet man begynner med er det kraftigste i hele spillet; whats the point..?

 

Og som flere sier; selv utviklerne hater spillet. De må bare begynne på nytt.

 

Tror jeg i tillegg begynner å bli megadrittlei evigvarende lootershooters, og jeg hadde en illusjon om at Anthem kom til å bli noe nytt og friskt i sjangeren.

Lenke til kommentar

Håper og tror dette spillet forblir en flopp, rett og slett fordi det er blottet for all sjel og har nada dybde kjøtt på beina. Man lager ikke looter shooter med loot uten noe særpreg. Alt har samme utseende, men med forskjellige stats.Maken til barebones spill skal være i dag og enkelte idioter hyller det. Forstå det den som kan.

 

Kanskje fordi de synes det er morsomt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor hoppet du over eksempelet med Rainbow Six Siege? Det hadde flere spillere to år etter launch enn uka etter launch.

 

The division er et annet eksempel, mistet spillere for så å vokse seg ganske populær igjen.

 

No Man's sky er et spesielt eksempel da det var en svindel, ikke gameplay som gjorde floppen.

 

Hoppet over det fordi han ikke snakker usant ved å hevde at siege kanskje har en større spillerbase nå enn vel launch. Ikke noe mer dramatisk enn det. Sier ikke at spill ikke kan ble bedre etter en viss tid, og det finnes gode eksempler på dette.

 

Men som du nevner, når man drar frem no man's sky, som du sier var direkte svindel, og det er jeg helt enig i. Så blir jeg ekstra irritert når noen fremhever dette som en "solskinnshistorie", av et spill. Når hello games fortjener å nærmest være bannlyst fra spillindustrien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...