Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte dette spillet da jeg var på desperat jakt etter noe og game, og angrer ikke på annet en prisen:P. Må si meg enig i mye som blir sagt her. mye frustrasjon et par timer ut i spillet pga økonomi delen som er dårlig forklart. Nå derimot går alt en smule for lett. Spillet er ganske morro når man får teken på det men føler ikke at prisingen av spillet reflekterer hva man får. 60-70euro er rett og slett 50% for mye.

Endel mangler jeg vil nevne er at alt er firkant(grid) basert så man kan ikke lage byggninger på skrå eller runde veier etc noe som ødelegger for og lage enda finere byer osv.

Noe annet som trekker litt ned er at kartene er litt for små. Og at de vissnok også fjernet krigføring på land som kunne gitt spille endel ekstra.

I det hele er spillet morro men føles som det er litt for lite kjøtt på beinet til og forsvare prisen. Enig i scoren en fin 7'er

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Personlig (etter rimelig mange timer i sandkassa) ville jeg nok økt til en 8'er - mye fordi jeg verken har opplevd bugs eller performance-issues.

 

Personlig fant jeg også raskt ut av hvordan oppdragene fungerer (klikk på teksten for å hoppe til området du skal gjøre noe i) så det irriterte aldri meg - men jeg skjønner godt hva skribenten mener på dette punktet og er enig i at det vil være irriterende inntil man finner det ut.

 

Når det gjelder handel og økonomi er jeg 100 % enig - men samtidig er dette den bybyggern jeg personlig har kost meg mest med det siste året :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Personlig (etter rimelig mange timer i sandkassa) ville jeg nok økt til en 8'er - mye fordi jeg verken har opplevd bugs eller performance-issues.

 

Personlig fant jeg også raskt ut av hvordan oppdragene fungerer (klikk på teksten for å hoppe til området du skal gjøre noe i) så det irriterte aldri meg - men jeg skjønner godt hva skribenten mener på dette punktet og er enig i at det vil være irriterende inntil man finner det ut.

 

Når det gjelder handel og økonomi er jeg 100 % enig - men samtidig er dette den bybyggern jeg personlig har kost meg mest med det siste året :)

 

Sliter med lav fps på pc'en min som er en 2700x ryzen med 2080rtx kort. Ca 20-30fps som er litt lattelig på et sånn type spill. spiller forresten "bare"i 2k også. Men har ikke all verdens og si på denne type spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe annet som trekker litt ned er at kartene er litt for små. Og at de vissnok også fjernet krigføring på land som kunne gitt spille endel ekstra.

 

 

Kirg på land tror jeg ikke har vært i Anno-serien siden 1503, men ja det er helt klart et element som savnes.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...