Gå til innhold

Serverer og domener - hva rekomenderer dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg vil anebfale domeneshop.no for norske domener, og Namecheap for alle andre.

 

Webhotell er vanskelig å svare på siden du ikke skriver noe om hvilke behov du har, hva du skal lage, hvor mange besøkende du forventer osv. Det er mange gode leverandører i alle prisklasser, både i Norge og i Europa forøvrig. Til eks. Pro ISP, HOST1 og SiteGround. For administrert WordPress hosting kan du til eks. se på Flywheel, Kinsta eller WP Engine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Slike 'forskjeller' er alltid håndplukket og reflekterer aldri virkeligheten.

Jeg har testet ut begge deler i flere år og kan si det slik at jeg tvinger alle mine kunder bort fra domeneshop. Men enig, var gjerne ikke beste kilde  :ph34r:

 

Billig hosting idag kan en få via hetzner cloud. Betaler 25kr måneden for ein heilt grei maskin som eg kjører database, dns, backup og noen mindre websider som er enten hostet som statiske sider eller Spring Boot/Grails applikasjoner

 

Må du gjøre alt selv der eller har du webhotell? Veldig lav pris  :huh:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...