Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Service/reparasjon - Vanskelig å få ordnet, selv i Oslo?


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Hei.

 

Jeg har en gammel Derbi-scooter og en nyere Viarelli-scooter.

Begge har mistet bremsevæsken foran, muligens må noen pakinger eller slanger skiftes, jeg har virkelig ikke peiling på slikt. I tillegg skulle jeg gjerne hatt en enkel service på de.

 

Hovedproblemet er at jeg synes det er veldig vanskelig å komme i kontakt med noen som kan gjøre denne lille jobben for meg. Ingen av scooter/MC-verkstedene jeg har ringt (ringt 8-10 stykker) vil røre Viarelli, fordi dem allerede har sine 'egne' merker de reparerer på. Det ene forhandleren som har Derbi til salgs, kunne utføre reparasjon på den - men med 8-10 ukers ventetid.

 

Noen som kan gi meg tips? Jeg ser ikke for meg å skulle leie henger og kjøre scooterne til Sverige (Viarelli) og vente 10 uker på den andre. Noen forslag til småverksteder/bakgårdsverksteder som kan gjøre jobben for meg? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å tråle Google for mc-verksteder? Bremser er en utrolig enkel jobb som nesten hvem som helst kan klare, forutsatt at det går an å få tak i deler. Evt. prøve Finn eller Facebook om noen har lyst til å reise til deg med verktøy og se på det. Diagnose tar sikkert ikke mer enn 5-10 minutter og reparasjon 15-30 minutter litt avhengig av feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Har du prøvd å tråle Google for mc-verksteder? Bremser er en utrolig enkel jobb som nesten hvem som helst kan klare, forutsatt at det går an å få tak i deler. Evt. prøve Finn eller Facebook om noen har lyst til å reise til deg med verktøy og se på det. Diagnose tar sikkert ikke mer enn 5-10 minutter og reparasjon 15-30 minutter litt avhengig av feil.

 

Jeg har ringt de jeg kunne finne i nærheten (Oslo Sentrum), uten hell. Godt tips med facebook eller Finn, jeg kan prøve det med mindre det kommer opp noen andre gode forslag :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...