Gå til innhold

Handle fra Computersalg.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig billig for enkelte ting, men den har over 200 omtaler på Prisjakt og det virker stort sett positivt. Lurte også litt på om det er greit å bestille derfra.

 

Edit: De positive omtalene er stort sett skrevet på butikkens egne sider. De som ikke er skrevet der, virker mye mer negative.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Har null erfaring med den, men jeg følger med på et par andre varer, og det står helt ukjente butikker på de 1-3 billigste plassene, og dette er også "utenlandske" butikker som ikke selger varen, men er "auksjons/formidlingstjenester" ifølge omtalene. Det betyr at det er umulig å få en skikkelig prisovervåkning uten å åpne linken hver dag. De endrer ofte prisene med 1kr også slik at jeg får nytt treff på prisjakt/prisguide nesten hver dag. Men på de ordinære butikkene så er ikke prisene endret på ukes/månedvis.

 

Prisjakt/prisguide få en ignoreringsfunksjon, men de er vel kanskje betalt av disse butikkene?

Lenke til kommentar

Har null erfaring med den, men jeg følger med på et par andre varer, og det står helt ukjente butikker på de 1-3 billigste plassene, og dette er også "utenlandske" butikker som ikke selger varen, men er "auksjons/formidlingstjenester" ifølge omtalene. Det betyr at det er umulig å få en skikkelig prisovervåkning uten å åpne linken hver dag. De endrer ofte prisene med 1kr også slik at jeg får nytt treff på prisjakt/prisguide nesten hver dag. Men på de ordinære butikkene så er ikke prisene endret på ukes/månedvis.

 

Prisjakt/prisguide få en ignoreringsfunksjon, men de er vel kanskje betalt av disse butikkene?

Finnes en funksjon hvor man skjuler butikker man ikke liker, samt kun får varsel hvis produltet settes ned med en viss sum eller under en viss sum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prisjakt/prisguide få en ignoreringsfunksjon, men de er vel kanskje betalt av disse butikkene?

Alle butikkene på Prisjakt som har lenke fra Prisjakt til nettbutikken er noe de tar betalt for ja, så det fjerner de nok ikke uten videre.

 

Butikker som ikke betaler blir listet, men man kan ikke klikke seg inn på produktet fra Prisjakt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Virker suspekt side. Begrunnelsen for det er alt den danske teksten som er rundt omkring på sidene.

Søgerelevans, Næste, Nulstil, Hjælp......

De har jo danske eiere, men jeg foretrekke at det er norske firmaer som har .no domener.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Virker suspekt side. Begrunnelsen for det er alt den danske teksten som er rundt omkring på sidene.

Søgerelevans, Næste, Nulstil, Hjælp......

De har nettbutikk i både Sverige og Danmark.

Norge var sikkert sist ut hvor de ikke har fått oversatt alle sidene.

 

At de ikke har fått oversatt alle sidene gjør de ikke noe særlig mer suspekt i mi bok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De har nettbutikk i både Sverige og Danmark.

Norge var sikkert sist ut hvor de ikke har fått oversatt alle sidene.

 

At de ikke har fått oversatt alle sidene gjør de ikke noe særlig mer suspekt i mi bok.

Også har dem fysisk butikk i Danmark. I tillegg til veldig kjapp leveringstid til Norge. Endret av brukernavn331
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har handlet hos ComputerSalg.no (ikke mobil, men hovedkort, CPU og minne). Det er en "norsk" del av ComputerSalg.dk.

God informasjon om forsendelse etter at ordre var lagt inn (detaljert "tidsplan", sikkert fordi noen deler var på fjernlager (som jeg tror er i Danmark)), og de leverte faktisk litt før estimert (ble levert med Bring / Posten, så det kan jo skyldes dem).

Ingen erfaring med reklamasjon / retur så langt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...