Gå til innhold

Assange-bilde hengt opp i Bergen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kontroversiell person: CHECK!

Religiøse undertoner: CHECK!

"Gatekunst": CHECK!

Plassert på et sted der forrige "verk" fikk enorm oppmerksomhet: CHECK!

Anonym kunstner: CHECK!

 

Her snakker vi skreddersydd for å komme på TV2 med stort oppslag i kveld!

 

Men så ødelegger AFK alt ved å allerede være frempå og "håpe på debatt"...

Han har tydeligvis ikke skjønt at det fantastiske verket skal oppdages av media selv, og så skal kunstneren måtte letes og lokkes etter i noen dager, for så å "stå frem" og fortelle om hvordan verket skal tolkes!

Er han helt amatør eller?  ;)

Endret av ozone
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra kunst, men skal mye til å snu bedagelighetslandet Norge til å bry seg om pressefrihet – med mindre det dreier seg om å "kritisere" islam selvsagt, da er folk på barrikadene.

 

 

Kontroversiell person: CHECK!
Religiøse undertoner: CHECK!
"Gatekunst": CHECK!
Plassert på et sted der forrige "verk" fikk enorm oppmerksomhet: CHECK!
Anonym kunstner: CHECK!
 
Her snakker vi skreddersydd for å komme på TV2 med stort oppslag i kveld!
 
Men så ødelegger AFK alt ved å allerede være frempå og "håpe på debatt"...
Han har tydeligvis ikke skjønt at det fantastiske verket skal oppdages av media selv, og så skal kunstneren måtte letes og lokkes etter i noen dager, for så å "stå frem" og fortelle om hvordan verket skal tolkes!
Er han helt amatør eller?  ;)


:shrug:

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er trist dette, han gjorde det som var rett. Og burde ikke straffes for det.

 

Men jeg ser jo også USA sitt perspektiv da, de kan jo ikke bare la dette gå. Det vil jo sende feil signaler til alle som jobber i departmentene.

 

Men... Er her jeg mener verden skal komme inn og legge press på USA, man må huske at vi er et demokrati. Og om staten driver med ulovlige ting, som borgerene ikke vet om. Så skulle man vært lov pålagt og si i fra til folket spør du meg.

 

Chelsea Manning er benådet. Jeg føler at USA gjør dette bare for og opprettholde ansikt, og de bryr seg egentlig ikke om Assange. 

Da han er på ingen måte en fiende til dem eller en som oppfordrer til vold. Sannheten er ute lite de kan gjøre med det nå.

 

Det som hadde overasket meg veldig, om Norge ga han eksil. Noe de forvokste kyllingene på tronen aldri ville hatt baller til og gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er trist dette, han gjorde det som var rett. Og burde ikke straffes for det.

 

Men jeg ser jo også USA sitt perspektiv da, de kan jo ikke bare la dette gå. Det vil jo sende feil signaler til alle som jobber i departmentene.

 

Men... Er her jeg mener verden skal komme inn og legge press på USA, man må huske at vi er et demokrati. Og om staten driver med ulovlige ting, som borgerene ikke vet om. Så skulle man vært lov pålagt og si i fra til folket spør du meg.

 

Chelsea Manning er benådet. Jeg føler at USA gjør dette bare for og opprettholde ansikt, og de bryr seg egentlig ikke om Assange. 

Da han er på ingen måte en fiende til dem eller en som oppfordrer til vold. Sannheten er ute lite de kan gjøre med det nå.

 

Det som hadde overasket meg veldig, om Norge ga han eksil. Noe de forvokste kyllingene på tronen aldri ville hatt baller til og gjøre.

 

USA går med dette til krig mot pressefriheten, globalt. Etter dette kan de ta hvem som helst, hvor som helst for hva som helst – det er likegyldig hva slags land man er statsborger i, eller hvor man har bedrevet journalistikk, som Assange har gjort. USA mener å ha denne retten. Det er forbannet tragisk og ingenting å vise forståelse ovenfor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

USA går med dette til krig mot pressefriheten, globalt. Etter dette kan de ta hvem som helst, hvor som helst for hva som helst – det er likegyldig hva slags land man er statsborger i, eller hvor man har bedrevet journalistikk, som Assange har gjort. USA mener å ha denne retten. Det er forbannet tragisk og ingenting å vise forståelse ovenfor.

Joda, jeg bare satte meg i en maktgal posisjon. De er jo under inntrykk at de kan bestemme og krige med andre land ut i fra om de er enig med demmes økonomiske system eller ei (aka kommunisme)

 

Forståelse er vel feil bruk av ord av meg, "Jeg skjønner demmes logikk" er vel mer riktig :p

 

Bah, blir så pissed av slike ting som dette. Har liksom ikke ord.

 

3 verdenskrig høres bedre og bedre ut for hver dag som går... Liker ikke utviklingen av verden når det gjelder og ta fra folk frihet. Noe de kjempet så mye for i annen verdenskrig.

Endret av DirekteDemokrati
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...