Gå til innhold

Stillegående laptop med mulighet for gaming


Anbefalte innlegg

Ønsker hjelp til kjøp av ny bærbar pc. 

Budsjett: 20 000
Størrelse: 15 tommer
Grafikkort: Minst GTX 1060
Harddisk: 512 SSD

Det viktigste og vanskeligste kravet handler om støy. Jeg ønsker en laptop som er stille når jeg bruker nettleseren, skriver i Word, ser på Youtube videoer osv. Det er derimot greit at det blir noe mer støy når jeg fyrer opp et spill inni mellom. Men helst så stille som mulig (skjønner at helt rolig er umulig). Jeg forventer derimot at den skal være tilnærmet helt stille ved enkle oppgaver.
 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ønsker hjelp til kjøp av ny bærbar pc. 

 

Budsjett: 20 000

Størrelse: 15 tommer

Grafikkort: Minst GTX 1060

Harddisk: 512 SSD

 

Det viktigste og vanskeligste kravet handler om støy. Jeg ønsker en laptop som er stille når jeg bruker nettleseren, skriver i Word, ser på Youtube videoer osv. Det er derimot greit at det blir noe mer støy når jeg fyrer opp et spill inni mellom. Men helst så stille som mulig (skjønner at helt rolig er umulig). Jeg forventer derimot at den skal være tilnærmet helt stille ved enkle oppgaver.

 

https://www.prisjakt.no/product.php?p=4967496 Lenovo kommer generelt svært bra ut på støy både ved høy og lav last. Få andre merker matcher dem på det, ihvertfall i den prisklassen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...