Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skriver til jenter i fylla


Anbefalte innlegg

Noen ganger blir jeg så full at jeg skriver med jenter i fylla. Jeg kan til og med finne på å skrive med jenter jeg ikke kjenner. Jeg gir en del F når jeg er full, men dagen derpå er jeg skikkelig flau over meg selv. Vil ikke få et rykte på meg, og jeg trenger å slutte med dette når jeg har drukket alt for mye.

 

Noen andre som er slik? Hva kan jeg gjøre for å slutte med det? 



Anonymous poster hash: f970d...285
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde det samme selv når jeg var yngre. Fyllemeldinger og fylleringing er vel noe av det vanligste som finnes? I hvert fall blant ungdom?

 

Min løsning var at jeg sa følgende til meg selv når jeg var fristet å sende en melding:

 

"Hvis dette er en så god idé nå midt på natta - så må det være en minst like god idé i morgen tidlig. Vent til da."

 

Som regel var det ikke en god idé neste dag. :D 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det positive er at det glemmes og tilgis lettere når det er fyllerør, de fleste skjønner det og glemmer det.

 

Det negative er naturligvis at du går på bekostning av egne følelser.

 

Du må enten

 

1) Ta en vannvognperiode så du får kjent på følelsen av edruhet over lang tid, og da vet du at det ikke blir noe tuill og tøys. Bygge opp selvtillit igjen

 

2) Du kan ta en, to eller tre drinker, men stoppe der. Kontrollére alkoholbruken bedre, ikke bli møkings full.

Lenke til kommentar

I mine yngre dager gjorde jeg masse vas pga for mye alkohol fordi jeg elsker å sitte med kamerater og pælme pils. Blackout i varierende grad bar stort sett regelen.

 

Løsningen var å gå over til lettøl og alkoholfritt så kunne jeg mate på meg så mye øl jeg ville uten å bli helt rabiat.

:)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg tror han jeg er sammen med gjør det.. eller dvs gjorde - før han begynte å drikke mindre. Så jeg har ikke egentlig grunn til å mistenke det lenger...

Fyllemeldinger fra mannfolk kan være litt irriterende, (spørs hva som blir sendt) og spesielt hvis man har type..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...