Gå til innhold

KOMMENTAR: Påsken er her! På tide å grave seg ned i godstolen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å for en gang skyld oppfordre de unge til å bruke kroppen litt?

Ingen har vondt av litt tid ute i skog og mark.

Hudkreft beskytter man seg mot, forsyninger er ikke noe tema i temperaturene vi har nå, snøblindhet motvirker man med solbriller, snøskred unngår man ved å oppholde seg plasser det ikke er fare for det,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Hva i alle dager er dette for noe møl da? For det første, gjøre narr av våre religiøse høytider på en aldeles usmakelig måte, uavhengig av hva man måtte mene om dem, og fortsette med å latterliggjøre alle som faktisk bruker påsken utendørs til noe fornuftig? Tidenes lavmål av en artikkel.

 

Det virker nesten som artikkel forfatteren er en bitter gammel mann, uten noen hobbyer, eller andre ting å fylle livet sitt med enn å grave seg ned foran skjermen. Kanskje det er han, av alle, som burde gjøre det motsatte, komme seg ut i solskinnet. Hjelpes.

Lenke til kommentar

Hva i alle dager er dette for noe møl da? For det første, gjøre narr av våre religiøse høytider på en aldeles usmakelig måte, uavhengig av hva man måtte mene om dem, og fortsette med å latterliggjøre alle som faktisk bruker påsken utendørs til noe fornuftig? 

 

Hva er fornuftig med å være utendørs?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hva med å for en gang skyld oppfordre de unge til å bruke kroppen litt?

Ingen har vondt av litt tid ute i skog og mark.

Hudkreft beskytter man seg mot, forsyninger er ikke noe tema i temperaturene vi har nå, snøblindhet motvirker man med solbriller, snøskred unngår man ved å oppholde seg plasser det ikke er fare for det,

 

Snøblindhet motvirker man med blendingsgardiner, snø er lagret vann i frosset form slik at vi får produsert strøm nok i tørre tider, til bruk i Xbox/Playstation eller pc. Vi håper alle på en kald og våt sommer.

 

 

Hva i alle dager er dette for noe møl da? For det første, gjøre narr av våre religiøse høytider på en aldeles usmakelig måte, uavhengig av hva man måtte mene om dem, og fortsette med å latterliggjøre alle som faktisk bruker påsken utendørs til noe fornuftig? Tidenes lavmål av en artikkel.

 

Det virker nesten som artikkel forfatteren er en bitter gammel mann, uten noen hobbyer, eller andre ting å fylle livet sitt med enn å grave seg ned foran skjermen. Kanskje det er han, av alle, som burde gjøre det motsatte, komme seg ut i solskinnet. Hjelpes.

De 4 som faktisk bryr seg om hva påsken står for kan rekke opp hånda nå, resten av oss ser på påsken som ei ukes ekstra ferie til lek og morro, intet annet. At den i tillegg settes opp etter månesyklusen sier litt om hvor tåpelig den egentlig er religiøst sett. 

 

Artikkel forfatteren har åpenbart en god hobby, i motsetning til hva du foreslår, det er nemlig en aktivitet og kan vel knapt kalles en hobby. Lær deg at det finnes forskjellige interesser (heldigvis) enn dine egne, og at folk må få skrive og gjøre hva de vil uten at en forvokst fotsopp skal bestemme. God påske

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

De 4 som faktisk bryr seg om hva påsken står for kan rekke opp hånda nå, resten av oss ser på påsken som ei ukes ekstra ferie til lek og morro, intet annet. At den i tillegg settes opp etter månesyklusen sier litt om hvor tåpelig den egentlig er religiøst sett. 

 

Artikkel forfatteren har åpenbart en god hobby, i motsetning til hva du foreslår, det er nemlig en aktivitet og kan vel knapt kalles en hobby. Lær deg at det finnes forskjellige interesser (heldigvis) enn dine egne, og at folk må få skrive og gjøre hva de vil uten at en forvokst fotsopp skal bestemme. God påske

 

At det bare er en uke fri deler jeg nok med deg, men man trenger ikke "bry seg om Påsken" for å kunne forvente et snev av Journalistisk respekt for våre høytider, i hvert fall ikke når Tek nå er en del av VG og ikke lenger en sær liten avkrok for entusiaster.

 

Jeg er fullstendig klar over at det finnes forskjellige interesser, noe i så fall forfatteren av denne artikkelen burde lære seg, da der er rimelig ironisk og i så fall gjøre narr av alle med andre enn de som måtte sitte inne i Påsken. Så der møter du deg selv i døra rimelig fort ;)

 

Men bevares, det er jo mulig hele artikkelen bare var ment som ett humoristisk innslag. I så fall er det et av de dårligste forsøkene jeg har lest, for dette var på nivå med Ungdomsskolen og kåseriene man skrev der. Fullstendig skivebom

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

ZeVs da, feilen ligger kanskje hos deg, som ikke eier humor?

 

Kunne vært plenty av morsomt dette om det ikke hadde vært skrevet på barnehagenivå.. ;)

Lenke til kommentar

Hva i alle dager er dette for noe møl da? For det første, gjøre narr av våre religiøse høytider på en aldeles usmakelig måte, uavhengig av hva man måtte mene om dem, og fortsette med å latterliggjøre alle som faktisk bruker påsken utendørs til noe fornuftig? Tidenes lavmål av en artikkel.

 

Det virker nesten som artikkel forfatteren er en bitter gammel mann, uten noen hobbyer, eller andre ting å fylle livet sitt med enn å grave seg ned foran skjermen. Kanskje det er han, av alle, som burde gjøre det motsatte, komme seg ut i solskinnet. Hjelpes.

 

Synst du det er kjekt å sitte framfor skjermen og klage i kommentarfeltet på ein solskinnsdag i påska?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Synst du det er kjekt å sitte framfor skjermen og klage i kommentarfeltet på ein solskinnsdag i påska?

 

Så jeg skal bare være enig med alt da siden det er Påske, eller hva var poenget?

 

Fin teknikk å bytte fra sak til person når du ikke har bedre ting å komme med.

 

"Synst du det er kjekt å sitte framfor skjermen og klage på andre brukere i kommentarfeltet på ein solskinnsdag i Påska?"

Lenke til kommentar

Fin teknikk å bytte fra sak til person når du ikke har bedre ting å komme med.

 

Det har du eit godt eksempel på:

Det virker nesten som artikkel forfatteren er en bitter gammel mann, uten noen hobbyer, eller andre ting å fylle livet sitt med enn å grave seg ned foran skjermen. Kanskje det er han, av alle, som burde gjøre det motsatte, komme seg ut i solskinnet. Hjelpes.

Endret av PosteMonopolet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Det har du eit godt eksempel på:

 

Som selvsagt ikke er det samme, når artikkelen mer eller mindre er skrevet som en personlig kommentar, så må jeg kunne komme med kritikk av det, på samme måte som alle andre artikler resten av året. Ikke at jeg egentlig forventer noe mer av Tek i disse tider uansett..

 

Da kan du jo heller komme med noen gode argumenter på hvorfor du synest denne var så bra da? Jeg ser hva forfatteren prøver å gjøre, men for min del såpass skivebom at jeg klarer å ta den seriøst, selv om det var ment som et humoristisk innslag.

Lenke til kommentar

Som selvsagt ikke er det samme, når artikkelen mer eller mindre er skrevet som en personlig kommentar, så må jeg kunne komme med kritikk av det, på samme måte som alle andre artikler resten av året. Ikke at jeg egentlig forventer noe mer av Tek i disse tider uansett..

 

Da kan du jo heller komme med noen gode argumenter på hvorfor du synest denne var så bra da? Jeg ser hva forfatteren prøver å gjøre, men for min del såpass skivebom at jeg klarer å ta den seriøst, selv om det var ment som et humoristisk innslag.

Eg skjønnar ikkje kvifor du påstår at eg diskuterer person. Eg spurte deg berre om ein meining relatert til temaet i artikkelen.

Lenke til kommentar

 

De 4 som faktisk bryr seg om hva påsken står for kan rekke opp hånda nå, resten av oss ser på påsken som ei ukes ekstra ferie til lek og morro, intet annet. At den i tillegg settes opp etter månesyklusen sier litt om hvor tåpelig den egentlig er religiøst sett. 

 

Artikkel forfatteren har åpenbart en god hobby, i motsetning til hva du foreslår, det er nemlig en aktivitet og kan vel knapt kalles en hobby. Lær deg at det finnes forskjellige interesser (heldigvis) enn dine egne, og at folk må få skrive og gjøre hva de vil uten at en forvokst fotsopp skal bestemme. God påske

 

At det bare er en uke fri deler jeg nok med deg, men man trenger ikke "bry seg om Påsken" for å kunne forvente et snev av Journalistisk respekt for våre høytider, i hvert fall ikke når Tek nå er en del av VG og ikke lenger en sær liten avkrok for entusiaster.

 

Jeg er fullstendig klar over at det finnes forskjellige interesser, noe i så fall forfatteren av denne artikkelen burde lære seg, da der er rimelig ironisk og i så fall gjøre narr av alle med andre enn de som måtte sitte inne i Påsken. Så der møter du deg selv i døra rimelig fort ;)

 

Men bevares, det er jo mulig hele artikkelen bare var ment som ett humoristisk innslag. I så fall er det et av de dårligste forsøkene jeg har lest, for dette var på nivå med Ungdomsskolen og kåseriene man skrev der. Fullstendig skivebom

Jeg er en person som liker å ta en tur på fjellet å stå på slalom i påsken like mye som jeg liker å sitte på rommet i ro foran datamaskinen. Artikkelforfatter har har satt ting på spissen og det er opplagt gjort med vilje. Flesteparten ville nok gjort narr av folk som benytter påsken til å ta en pust i bakken hjemme på rommet foran datamaskinen i ro og fred. Da synes jeg det er en herlig å få en litt humoristisk fremstilling av at det faktisk er helt greit å bruke ferietiden sin på nettopp dette.

 

Stor respekt til artikkelforfatter for en herlig og morsom i artikkel blant alt annet mas i påsken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...