Gå til innhold

CL: Barcelona - Manchester United


bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg hadde en dårlig følelse foran PSG-kampen, så har jeg i alle fall det nå. Håper vi får et mål tidlig, og lager litt kamp, men håper ikke på mer enn det. Blir nok løping etter ballen antar jeg. Her gjelder det å være aggressive i forsvar

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Viktigste her er å fortsatt være i kampen når det er igjen 15 (dvs være et mål unna ekstraomganger eller avansement), deretter gå litt bonanza og så får vi håpe fotballgudene gjør sin del av jobben. Lukaku kan godt komme inn mot slutten og banke opp slitne Barca-forsvarere i boksen, men faen ta ham hvis han begynner å trekke ut på kanten igjen.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Mente mer at det er bedre hvis vi tar den ledelsen litt senere i kampen. Elendig formulert ;)

 

Skjønner. Men jeg tror vi må score på de få sjansene vi kan få. Jeg er redd dette kun skjer nå fordi Barca ikke helt er påskrudd enda. Etterhvert vil ting roe seg, og da tror jeg Barca blir uslåelige

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...