Gå til innhold

Rykte: Microsofts heldigitale Xbox kunngjøres denne uken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal man betale 300kr mere for en uten drev?

Xbox One S får man for under 2000kr.

 

Det er snakk om veiledende pris, man finner ofte produkter priset lavere enn veiledende priser.

 

Veiledende pris på en Xbox One S er langt høyere.

 

Redigert: Tar vi utgangspunkt i prisene i euro blir boksen da 60€(kr ~600,-) billigere enn XBOS. Som forenklet betyr at vi kan se butikkpriser her i Norge på under 1500,-.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Det blir interessant å se om dette stemmer. Gikk det ikke ganske dårlig når Sony lanserte Vita uten fysiske disker? Det er jo en stund siden nå, men jeg ser liksom for meg at mange fortsatt holder seg til å kjøpe spill i butikker.

 

Ja det er ganske sant. Og det er ikke alle spill som ligger inne på nettet uten disker. Og hvorfor skal man betale mer for en konsoll uten diskinntak enn med en konsoll med diskinntak?

Lenke til kommentar

Ja det er ganske sant. Og det er ikke alle spill som ligger inne på nettet uten disker. Og hvorfor skal man betale mer for en konsoll uten diskinntak enn med en konsoll med diskinntak?

 

Ja, den må nesten være betydelig billigere før jeg i det hele tatt ville vurdert den.

Lenke til kommentar

Den kan da umulig koste mer enn standardutgaven? Det hadde jo vært totalt idiotisk siden diskdrevkostnaden er borte. Synes forøvrig denne digitalutgaven burde vært mye mindre siden diskdrevet er det som tar opp nesten halve plassen i en konsoll, men de sparte vel penger på å ikke redesigne både SoC og ett nytt og mindre kabinett.

 

Får satse på at digitalversjonen av den NextGen Xboxen får en mindre og diskrét utseende.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Dette er nok for å kapre bunnen av markedet, de med minst kjøpekraft, derfor velger de å selge den med innmaten til en S for å få en så billig konsoll som mulig. Vi her på forumet er nok ikke målgruppen.

 

Det Microsoft får foruten flere xboxer der ute er data på hvordan de skal satse på neste generasjon uten diskdrev.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...