Gå til innhold

KOMMENTAR: En krampaktig, påtvunget og uelegant måte å drive butikk på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig ryddig artikkel og gode refleksjonar av forfattaren. 

 

Eg personleg meinar det er ein uting at utviklarar meinar det er greit å gi ut eit uferdig produkt. Greit nok at ein tenkjer å forbetre sine produkt og legger dette ut som roadmap, men når ein allereie har ulike game launchere ute som tydeleg har betre funksjonalitetar og tilbod, blir det bare feil. Hårreisande at forbrukaren ikkje blir tatt meir på alvor.

 

Ein kan håpe på spelutviklarar som er modige nok til å stå imot Epic games sine strategiar. Dette tenkjer eg vil forbrukaren sette pris på. 

 

Jeg tenker at først må man være mer konkret på hva et "uferdig" produkt er. Er alle spill som i dag får patcher og innholdsoppdatering uferdige produkter? Da har du i såfall definert all programvare som gis ut i dag som et "uferdig produkt".

 

EGS fungerer helt flott hos meg. Jeg savner ikke features som mangler en gang for spillene jeg har der. Kjekt når det kommer. Men det viktigste for meg er at det er dønn stabilt og kjører klokkerent hos meg.

 

Spill som launches med så mye bugs at det nesten eller er gamebreaking er et "uferdig produkt" i mine øyne. At features og innhold legges til over tid "gratis" er ikke uferdig.

 

Så jeg vil gjerne utfordre dere på hvorfor det er så uferdig når det fungerer godt og gjør jobben helt fint.

 

EDIT:

Og selv om jeg ikke er enig i alt man skriker opp om så er jeg på ingen måte en anti-forbruker. Geez.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Battlefield V, et produkt som fungerte, men hvor den brorparten av kritikken var at spillet var tynt / manglet innhold og derfor føltes ukomplett. 

 

Ser ikke helt den sammenligning din.

Lenke til kommentar

Jeg tenker at først må man være mer konkret på hva et "uferdig" produkt er. Er alle spill som i dag får patcher og innholdsoppdatering uferdige produkter? Da har du i såfall definert all programvare som gis ut i dag som et "uferdig produkt".

 

EGS fungerer helt flott hos meg. Jeg savner ikke features som mangler en gang for spillene jeg har der. Kjekt når det kommer. Men det viktigste for meg er at det er dønn stabilt og kjører klokkerent hos meg.

 

Spill som launches med så mye bugs at det nesten eller er gamebreaking er et "uferdig produkt" i mine øyne. At features og innhold legges til over tid "gratis" er ikke uferdig.

 

Så jeg vil gjerne utfordre dere på hvorfor det er så uferdig når det fungerer godt og gjør jobben helt fint.

 

EDIT:

Og selv om jeg ikke er enig i alt man skriker opp om så er jeg på ingen måte en anti-forbruker. Geez

 

Eg vurderer produkt opp imot allereie eksisterande produkt. Når eg ser EGS sine funksjonar opp mot allereie eksisterande game launchere, så er det i mine auge eit uferdig produkt. Altså at utviklar ikkje klarer å møte allereie eksisterande standarda. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...