Gå til innhold

Kreativ kameraløsning i Oppos toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Nei takk til en mobil tlf fra kommunist diktatur staten Kina skal få overvåke mobil tlf min.

 

Bedre med Uncle Sams overvåkning? ?

Selvsagt er det bedre? Forstår du ikke hvorfor? Spør en voksen da vel!

En voksen? Har du noen eksempler på voksne vi kan spørre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Nei takk til en mobil tlf fra kommunist diktatur staten Kina skal få overvåke mobil tlf min.

 

Bedre med Uncle Sams overvåkning? ?

Selvsagt er det bedre? Forstår du ikke hvorfor? Spør en voksen da vel!

En voksen? Har du noen eksempler på voksne vi kan spørre?

MORRA DI!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Nei takk til en mobil tlf fra kommunist diktatur staten Kina skal få overvåke mobil tlf min.

 

Bedre med Uncle Sams overvåkning? ?

Selvsagt er det bedre? Forstår du ikke hvorfor? Spør en voksen da vel!

En voksen? Har du noen eksempler på voksne vi kan spørre?

Don’t feed the child troll :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har diu en mobil med GPS er du overvåket hele tiden, ikke bare med hva du gjør, hva du sier, leser ,skriver eller surfer etter på nettet, men også hva du spiser og drikker, om du sover eller er våken, og også hvor du er - når du gjør altt dette.

 

Man er faktisk mer annonom med all overvåkning på , det er snakk om millarder av data de samler inn. Bare forsvinn i mengden.

Lenke til kommentar

Det er jo bare å slå av posisjoneringstjenesten permanent så får ikke NSA/Google så lett tak i akkurat det. Telenor samler det riktignok inn men her i landet utnyttes ikke de dataene til annet enn overvåkning av mistenkte og slettes etter 3 måneder. Det gjør neppe NSA/Google med de dataene de samler inn.

 

Når det gjelder fremmede lands spionasje så opplever jeg USA som akkurat like fiendtlig innstilt til Norge som Kina er. Forskjellen er at USA er tatt med buksa nede gang på gang, mens Kina bare er forsøkt svertet av USA for å oppføre seg like umoralsk. Ser vi på Norges økonomiske rolle så synker vår eksport til USA kraftig, mens den øker kraftig mot Kina. Når krysningspunktet skjer aner jeg ikke, men med litt langsiktig tankegang kan det være lurt å alliere seg med Kina etter hvert og droppe Trumphistan.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har diu en mobil med GPS er du overvåket hele tiden, ikke bare med hva du gjør, hva du sier, leser ,skriver eller surfer etter på nettet, men også hva du spiser og drikker, om du sover eller er våken, og også hvor du er - når du gjør altt dette.

 

Hva mener du med det? Hva gjør GPS for en forskjell - med unntak av "hvor du er" ?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...