Gå til innhold

Noen som har tips og triks for gode avtaler på mobilabonnement?


Anbefalte innlegg

Hei! Ikke at det er det mest spennende temaet i verden, men kom nylig opp en diskusjon angående mobilabonnement i vennegjengen. Her kom det fram at enkelte har fått veldig gode dealer på sine abonnement, mens jeg selv er stuck med 4GB til 249 kr hos YouTeam (bytta fra Komplett da Ice kjøpte de opp).

 

Tilsvarende betaler to kompiser forholdsvis 199 kr og 349 kr for henholdsvis 8GB og 15GB i mnd. Hverken Telenor, Telia eller Ice har klart å matche mitt nåværende abonnement heller da de bare vil ha meg på sine abonnement med mer data i måneden for høyere pris, eller sine abonnement til samme pris, men med mindre data. 

 

Er heller ikke lenge siden en kompis av meg fikk tilbud på 25GB hos Telia for 299 kr i måneden, så da jeg nylig ble ringt opp av Telia selv her om dagen prøvde jeg å forhandle meg frem til en bedre avtale hos dem, men lyktes dessverre ikke. De nevnte avtalene er er visstnok også deres faste pris, og ikke lokketilbud for en kortere periode.

 

Så hva skal til for å få til bedre avtaler med mobiloperatører? Om noen har noen tips er det much appreciated! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Man kan utnytte prøvekjøplignende tilbud, vervekampanjer og slike ting og komme veldig godt ut av det.

I etterkant at disse vil ofte operatør komme med gode priser for å fortsette beholde deg som kunde.

Du kan også kombinere datatrafikk og tale med to sim-kort, om du får regnestykket til å gå opp.

Lenke til kommentar

Okei! Noen som har gode erfaringer med å ringe inn selv? Lyst til å høre med Telia eller Telenor om de kan matche mitt nåværende abonnement, men med fordelene fra deres Yng abonnementer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Okei! Noen som har gode erfaringer med å ringe inn selv? Lyst til å høre med Telia eller Telenor om de kan matche mitt nåværende abonnement, men med fordelene fra deres Yng abonnementer.

Har dårlig erfaring med dette, men man kan ofte få gode tilbud når man avslutter "prøveperioden".

 

Se forøvrig denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1841822

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...