Gå til innhold

ANMELDELSE: Tropico 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter Topico 5 så kjenner jeg at jeg er veldig skeptisk til 6'eren. Ukontrollerbar innvandring, det helt ubrukelige militær/rebell-systemet og slikt noe gjorde bare hele spillet slitsomt. Har dette blitt gjort noe med i nyversjonen eller har de bare fortsatt med det samme opplegget?

Lenke til kommentar

Etter Topico 5 så kjenner jeg at jeg er veldig skeptisk til 6'eren. Ukontrollerbar innvandring, det helt ubrukelige militær/rebell-systemet og slikt noe gjorde bare hele spillet slitsomt. Har dette blitt gjort noe med i nyversjonen eller har de bare fortsatt med det samme opplegget?

Det fungerer rimelig likt som i T5. Du har ikke noen immigration office, men du kan endre politikk i grunnloven. Rebell-systemet virker rimelig likt, men har ikke gått i dybden på det.

Edit: Du har også Immigration Office

 

Det som irriterte meg mest ved nyere tropico var at de freste ut DLC som varmt hvetebrød, til ganske stive priser. Håper de kanskje snur trenden, men hvem vet.

Det blir nok fortsatt sånn ser det ut til. Sier de har planlagt den første til sommeren, og det blir vel bare den første i en lang rekke er det grunn til å anta.

Endret av MrMamen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hmm... Vet ikke hva anmelder har spilt, men "Immigration Office" er da en bygning i spillet, som lar deg kontrollere innvandringen.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Hmm... Vet ikke hva anmelder har spilt, men "Immigration Office" er da en bygning i spillet, som lar deg kontrollere innvandringen.

Ehm. Haha. OK la meg omforme mitt svar: Du har både mulighet til å endre grunnloven som i T5, og du har et Immigration Office som i de tidligere Tropico-spillene. ;-)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...