Gå til innhold

SNIKTITT: Ikea Symfonisk Slik er resultatet av samarbeidet mellom Sonos og Ikea


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil det være støtte for AirPlay 2 ?

 

Ettersom de fungerer som alle andre Sonos-høyttalere - Yup!

 

Men personlig har jeg opplevd noen problemer med AirPlay 2 i nyere tid (Sonos Playbase).. Musikk begynner plutselig å hakke og sånt når jeg spiller via AirPlay.. Fungerer helt fint når jeg spiller via Sonos-appen da :)

 

Fra Sonos-forumet har jeg forøvrig fått med meg at Sonos mener problemet ligger hos Apple, og Apple (i kjent stil) har ikke svart.. Har inntrykk av at Sonos jobber med saken da.. Og man skulle tro at de nå, med Ikea på laget, vil gi dette problemet litt høyere prioritet :)

Lenke til kommentar

Alt kan kjøpes for penger, også integriteten.

Er man seriøs venter man vel til man har fått låne et eksemplar til skikkelig testing hvor man ofte benytter samme rigg/måleutstyr, samme låter ved siden av sine egne ører i egnede omgivelser? Vil tro det på en slik "launch" er litt mer støy en i en test setting. Da blir det vanskelig å si noe mer, enn "det høres greit ut"?

Lenke til kommentar

 

Alt kan kjøpes for penger, også integriteten.

Er man seriøs venter man vel til man har fått låne et eksemplar til skikkelig testing hvor man ofte benytter samme rigg/måleutstyr, samme låter ved siden av sine egne ører i egnede omgivelser? Vil tro det på en slik "launch" er litt mer støy en i en test setting. Da blir det vanskelig å si noe mer, enn "det høres greit ut"?

Poenget er jo at tittelen sier at du får mye for pengene, men når de ikke kan si sin mening om selve lyden (som er hoved poenget med en høyttaler) så kan de heller ikke påstå at man får mye for pengene.

 

Det er jo også flere mangler her som mikrofon for stemmestyring, litt "mindre raffinert lyd".

Da sitter jeg igjen med spørsmål om hva jeg faktisk får som er så mye mer verdt enn andre alternativer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...