Gå til innhold

Opel senker prisen på Ampera-e


Anbefalte innlegg

 

Dere skriver at billig varianten av Tesla model 3 koster 35 000 dollar i USA. Hvor har dere det fra? Hvis jeg går inn på tesla.com så koster den billigste utgaven 27 000 dollar. https://www.tesla.com/model3/design#battery

«After estimated savings» Kjøpsprisen er fra 35000$...

Skal du være lur må du gjøre en bedre jobb enn som så ?

 

Og hvor de har fått det fra at Tesla model 3s billigste versjon skal koste fra 35000 dollar? Ehh fra tesla selv... Musk har lovet en Tesla til denne prisen i flere år. Du er godt oppdatert? https://www.tesla.com/blog/35000-tesla-model-3-available-now?redirect=no

Vel, jeg prøvde ikke å være lur. Jeg forsto bare ikke prisdifferansen. Noe du svarer på: «After estimated savings». Dette fikk jeg ikke med meg, my bad. Det skal sies at denne måten å prise en vare på ikke er lov i Norge, noe som tildels forklarer forvirringen min. Og jo da, jeg har fått med meg at Tesla har snakket om 35 000 dollar i flere år, men du har kanskje ikke fått med deg at Tesla har flere ganger satt opp og ned prisen på bilene sine, og forandret hva som er inkludert? En ting er prisen de lover, en annen ting er den faktiske prisen de kommer med. Det kunne jo også hende at Tesla hadde klart å produsere den billigste utgaven enda billigere, noe jeg håpet på. Så jeg stilte et enkelt spørsmål på noe jeg ikke forsto. Jeg er kanskje ikke like smart som deg, men du trenger ikke å kontre det med mobbing, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg prøvde ikke å være lur. Jeg forsto bare ikke prisdifferansen. Noe du svarer på: «After estimated savings». Dette fikk jeg ikke med meg, my bad. Det skal sies at denne måten å prise en vare på ikke er lov i Norge, noe som tildels forklarer forvirringen min. Og jo da, jeg har fått med meg at Tesla har snakket om 35 000 dollar i flere år, men du har kanskje ikke fått med deg at Tesla har flere ganger satt opp og ned prisen på bilene sine, og forandret hva som er inkludert? En ting er prisen de lover, en annen ting er den faktiske prisen de kommer med. Det kunne jo også hende at Tesla hadde klart å produsere den billigste utgaven enda billigere, noe jeg håpet på. Så jeg stilte et enkelt spørsmål på noe jeg ikke forsto. Jeg er kanskje ikke like smart som deg, men du trenger ikke å kontre det med mobbing, eller?

Var ikke meningen at det skulle oppfattes som mobbing. Beklager måten jeg svarte deg på. Ser nå i etterkant at det ble feil.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...