Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Påstår at vi kun får virus max 1 gang i året


pizzafordi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personen du kjenner tar feil. Enkelt og greit, ikke noe å lure på.

 

Well over 200 virus strains are implicated in causing the common cold, with rhinoviruses being the most common.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Common_cold

 

Engelsk Wiki da så ikke best kilden, men jeg syns engelsk stort sett er bra. Denne påstanden har referanse man kan sjekke nærmere.

Endret av ^fmj
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar, nytter ikke å diskutere med en kverrulant. Noen må man bare snakke til hvor vinden går, ellers tilter dem. Jeg har 2 slike venner, hver gang jeg får nok så kortslutter dem totalt. Så jobber med å være tolerant heller. Dem preges av endel negativitet og oppbygget hat. Så er alltid forsiktg med å kaste kinaputter i vepsebolet :)

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Utrolig fin venn du er å ha for de da. Andre hadde vel fått fnatt og snudd ryggen til dem og funnet nye venner som er mer normale. Nå har jo ikke du utbrodert i hvilken grad de er "diktatoriske" når du kommuniserer med dem, bare det at de er dette til en viss grad.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...