Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjelpes for en smerte!


Unicorn.

Anbefalte innlegg

Jeg fjernet mandlene mine den for en uke siden og jeg tror jeg holder på å dø!!

 

Jeg fikk resept på voltaren, Paracet1mg og nobligan.

Nobliganen har jeg fått «utslett» i ansiktet av, og voltarenen blir jeg kvalm å uvell av. Lå å brakk meg i 4 timer på morgenen idag.

Går nå kun på pinex forte, men det dreper ikke smerte som jeg håpte den ville. ?

 

Ser heller ingen tegn på att denne fordømte sårskorpen (som mest sannsynlig er det hvitgule belegget baki der)

It gotta go, jeg blir enda kvalmere av å ha den smaken baki der ?

 

Jeg lurer også på hvor oppegående folk var da de gjorde dette i voksen alder? Jeg orker ikke engang å flytte meg fra sofaen til sengen på kvelden. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde det da jeg var 23 år. Jeg hadde ikke noen problemer. Jeg spiste normal mat dagen etter, og brukte ingen smertestillende annet enn dagen de ble tatt bort.

Wow, da har du vært heldig fjernet du hele sulamitten eller bare de falske (?) mandelene?? Har hørt at ikke det er like ille

Lenke til kommentar

Jeg tok mandlene når jeg var 8 år. Fikk ligge på sykehuset i 5 dager og fikk masse is og he-man figurer når jeg fikk besøk hver dag av mamma. Konge.

Heldig! Skjønner ikke at mine ikke ble tatt før når jeg ble født med forstørrede og har hatt x antall betennelser.

Lenke til kommentar

Så en episode av "pinlige sykdommer", ei dame hadde så oppsvulma mandler at de var som golfballer oppe i munnen hennes. Hun måtte plukke matrester med q-tip for å unngå råtten ånde. Og dette hadde hun levd med i flere måneder. Stakkars.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

En uke etter operasjon skal det vanligvis ikke være så smertefullt som du opplever.

Jeg ville ha tatt en tur til fastlegen for en nærmere titt i halsen.

Jeg vil nødig spekulere i hva som er galt, men det er veldig greit å utelukke infeksjon som foreslått av fmj her ovenfor.

Hvis noe ikke er galt er det jo greit med en beroligende klapp på skuldra og kanskje noe mer smertestillende.

Lenke til kommentar

Wow, da har du vært heldig fjernet du hele sulamitten eller bare de falske (?) mandelene?? Har hørt at ikke det er like ille

Jeg fjernet hele sulamitten. Jeg hadde (har kanskje enda) problemer med snorking.. mandlene mine har vært kjempestore helt siden barndommen, men de var aldri plaget med betennelser og sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...