Gå til innhold

Fant 33 typer skadevare i piratkopierte Game of Thrones-episoder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skremselspropaganda for å hindre piratkopiering?

Laster aldri ned ting fra piratbukta lenger, men GoT blir unntaket. HBO-appen er så hinsides elending at det ikke er verdt å støtte dem økonomisk. Fikk forrige sesong spoilet pga rekkefølgen episodene vises i appen. Og bildet minner om 240p på YouTube. Har null problemer med Netflix eller andre strømmetjenester.

Lenke til kommentar

Dette er en av mange grunner til at man ikke skal støtte HBO.

 

En annen vil være at dem nå har lagt inn "dette skjer i neste episode" etter rulleteksten!

 

Jeg håpet og trodde episodene ville være over en time, som var nevnt en gang tidligere (færre, men lengre episoder), men denne episoden var effektiv bare 50 minutter.

Lenke til kommentar

Kanskje det, men hvem er det i det hele tatt som sitter å ser på helt til rulleteksten er ferdig?

 

Jeg gjør det vanligvis ikke, men denne gangen var det overraskende mye igjen av videoen når rulleteksten først kom (11 minutter), så jeg ville se hva resten var. Jeg forventet egentlig svart skjerm pga. enkodingsfeil.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Et gammelt triks er å bruke en haug av space før den egentlige filendingen.

 

Eks:

GoT_S08E02_1080p.mkv                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           .exe

 

Ofte blir dette forkortet i OS-et eller programvare slik at man bare ser GoT_S08E02_1080p.mkv... Veldig populært blant epost-scammere.

 

 

Blandt andre triks er f.eks. triksing med RTL (Right-to-Left) tegn. Da kan man lage filnavn som f.eks:

 

GoT_S08E02_1080p fuLL BD RiP bY aLexe.mkv Her er filendingen faktisk .exe men ved å sette inn et spesielt tegn snur man om rekkefølgen på resten av bokstavene.

Endret av sedsberg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...