Gå til innhold

Trussel mot Telias hovedkontor i Oslo etter hijab-reklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har vel mesteparten av oppstyret (originalt, altså før denne "trusselen") rundt reklamen ikke med hijab biten å gjøre, men heller det at de valgte å fronte Mia Landsem til tross for all informasjonen som har kommet frem rundt henne i det siste.

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Nå har vel mesteparten av oppstyret (originalt, altså før denne "trusselen") rundt reklamen ikke med hijab biten å gjøre, men heller det at de valgte å fronte Mia Landsem til tross for all informasjonen som har kommet frem rundt henne i det siste.

 

Hva har kommet fram?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har vel mesteparten av oppstyret (originalt, altså før denne "trusselen") rundt reklamen ikke med hijab biten å gjøre, men heller det at de valgte å fronte Mia Landsem til tross for all informasjonen som har kommet frem rundt henne i det siste.

 

 

Ikke helt enig her. Oppstyret rundt Mia Landsem stammer vel mest fra kretsen til Tappelino. Med all respekt å melde, så er vel dette en liten gruppe som skriker veldig høyt / sender meldinger til Telia / legger ut bilder for å få cred av hovedpersonen selv. 

 

Sjekker du Instagram og Facebooken til Telia så ser du at antall som er opprørt over hijab-filmen er mange, mange flere enn motstanderne til Landsem. 

Lenke til kommentar

Ikke helt enig her. Oppstyret rundt Mia Landsem stammer vel mest fra kretsen til Tappelino. Med all respekt å melde, så er vel dette en liten gruppe som skriker veldig høyt / sender meldinger til Telia / legger ut bilder for å få cred av hovedpersonen selv. 

 

Sjekker du Instagram og Facebooken til Telia så ser du at antall som er opprørt over hijab-filmen er mange, mange flere enn motstanderne til Landsem. 

Spørs tydeligvis hvor du ser, om du tar en titt på YouTube så er alle toppkommentarene under videoen angående Landsem, også har du jo alltids denne videoen;

 

Lenke til kommentar

Spørs tydeligvis hvor du ser, om du tar en titt på YouTube så er alle toppkommentarene under videoen angående Landsem, også har du jo alltids denne videoen;

 

 

 

Ja, enig i det! Men synes også det er et poeng at vi har med to forskjellige grupper å gjøre. Ungdommer som henger seg på Tappelino / Woldelige Ole sin boikott er nok mindre "farlige" for Telia enn religiøse ungdommer som føler Telia hetser religioenen dems. 

Lenke til kommentar

Ja, enig i det! Men synes også det er et poeng at vi har med to forskjellige grupper å gjøre. Ungdommer som henger seg på Tappelino / Woldelige Ole sin boikott er nok mindre "farlige" for Telia enn religiøse ungdommer som føler Telia hetser religioenen dems. 

Spørs vel hva man regner som farlige, for telia's bunnlinje er vel disse teknologikompetente ungdommene fort de farligste, da jeg antar mange av dem er de som bestemmer hvem familien skal ha abonnement hos.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørs vel hva man regner som farlige, for telia's bunnlinje er vel disse teknologikompetente ungdommene fort de farligste, da jeg antar mange av dem er de som bestemmer hvem familien skal ha abonnement hos.

 

For meg virker det som det i all hovedsak er fjortissgutter som mener at Landsem er kriminell. Kanskje hun har nok kvinnelige fans til å veie opp for effekten du nevner. Høres jo alvorlig ut at hun er involvert i ddos-angrep, så det regner jeg med at hun er politianmeldt for? Eller er det bare rykter på youtube?

Lenke til kommentar

For meg virker det som det i all hovedsak er fjortissgutter som mener at Landsem er kriminell. Kanskje hun har nok kvinnelige fans til å veie opp for effekten du nevner. Høres jo alvorlig ut at hun er involvert i ddos-angrep, så det regner jeg med at hun er politianmeldt for? Eller er det bare rykter på youtube?

Ligger bilder ute fra PM mellom henne og personen som i stor grad sto bak det hun tok creds for hvor hun i det minste direkte oppfordrer/sier at de skal gjøres.

Lenke til kommentar

Okay, men er hun politianmeldt? Jeg ser at det er mange som omtaler henne som kriminell.

Ikke så vidt jeg vet, men det virker jo som hun har gode kontakter i politiet når hun kan anmelde folk helt uten noen som helst form for bevis og politiet tråkker opp og tar datamaskin og telefon...
Lenke til kommentar

Ikke så vidt jeg vet, men det virker jo som hun har gode kontakter i politiet når hun kan anmelde folk helt uten noen som helst form for bevis og politiet tråkker opp og tar datamaskin og telefon...

 

Jeg måtte sjekk ut hva greia var i går, og må si at hun absolutt virker som et brødhue. Ikke på langt nær like ille som Tappelino, men likevel. Tipper at politiet er nødt til å ta henne litt seriøst etter at hun har vært i media. Er det forresten straffbart å angripe en server som viser innhold som er ulovlig i Norge, mon tro?

 

Uansett virker dette på meg som en krangel mellom to drittunger/bloggere. Skjønner ikke at noen gidder å legge så mye i det.

Lenke til kommentar

Ikke helt enig her. Oppstyret rundt Mia Landsem stammer vel mest fra kretsen til Tappelino. Med all respekt å melde, så er vel dette en liten gruppe som skriker veldig høyt / sender meldinger til Telia / legger ut bilder for å få cred av hovedpersonen selv. 

 

Sjekker du Instagram og Facebooken til Telia så ser du at antall som er opprørt over hijab-filmen er mange, mange flere enn motstanderne til Landsem. 

 

Så ikke så mye til hijab i sekunder av video, men mer til nisseluer og Mia.

 

Hvem var den gamle mannen en metafor for, snåsamannen?  :xmas:

 

 

Får bare takke så mye, visste ikke hvem Mia Landsem var før denne diskusjonstråden. Nå har jeg kastet vekk over en time av livet mitt på linseluset.

 

Spørs tydeligvis hvor du ser, om du tar en titt på YouTube så er alle toppkommentarene under videoen angående Landsem, også har du jo alltids denne videoen;
 
 
Endret av G
Lenke til kommentar

Mer info her; http://mialandsem.com

 

Kjempeseriøs side. Så superduper at jeg ikke orket mer enn 5 sekunder.

 

Ligger bilder ute fra PM mellom henne og personen som i stor grad sto bak det hun tok creds for hvor hun i det minste direkte oppfordrer/sier at de skal gjøres.

 

Bilder/skjermdumper kan fakes om man gidder. Noe jeg antar Tappelino-fans fint klarer hvis de evner å installere Photoshop. Om du eventuelt vet om noe mer harde udiskuterbare bevis må du gjerne opplyse om det.

 

virker jo som hun har gode kontakter i politiet når hun kan anmelde folk helt uten noen som helst form for bevis og politiet tråkker opp og tar datamaskin og telefon...

 

Vanskelig å si hva som er greia når man ikke kjenner saken spesielt godt, men det kan være at media har gitt henne en viss legitimitet. Også tok politiet hennes påstander for god fisk, uten å tenke seg om. Slik overreaksjon har skjedd før også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...