Gå til innhold

Tesla knuste rekorden: Leverte over 5 300 Model 3 i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hentet min nå i helgen, heldigvis så og si feilfri selv om det er ett utleveringskaos uten like. Personlig skulle jeg gjerne sett de ta det litt mer med ro og fokusere på kvalitet over kvantitet. Men fornøyd med min bil iallefall :) 

 

InkedLRM_EXPORT_132947661373869_20190331

 

Ble også fortalt at det blir texas tilstander i april også, så stopper nok ikke opp helt enda. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Dette er vel standarden for sluttkontroll som gjelder.

 

 

 

 

Ja, for du tror det er Tesla som monterer skiltholdere? Dessverre er kommentarer som dine standarden som gjelder i forumdebatter som omhandler Tesla.

Endret av Heffa84
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja, for du tror det er Tesla som monterer skiltholdere? Dessverre er kommentarer som dine standarden som gjelder i forumdebatter som omhandler Tesla.

 

Er det ikke det da? Oppriktig nysgjerrig her, for jeg har også alltid trodd at forhandleren ordner med skiltholder uten at jeg har grublet så mye over det...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Imponerende, absolutt. Snakket med en kompis som bor i Oslo, og er visst helt Texas der nede.

 

Så også denne postet på en norsk model 3 facebook gruppe og måtte le litt.

 

Tydeligvis gått litt fort i svingene for å nå q2

 

attachicon.gif56281490_2200427683406539_5119951301479759872_o.jpg

Sikker på at ansatte gjør dette med vilje, for å vise frustrasjonen det er å bli pushet så til de grader mot kanten av kvartalsrapporter. 

Lenke til kommentar

Imponerende, absolutt. Snakket med en kompis som bor i Oslo, og er visst helt Texas der nede.

 

Så også denne postet på en norsk model 3 facebook gruppe og måtte le litt.

 

Tydeligvis gått litt fort i svingene for å nå q2

 

post-209627-0-10807700-1554111689_thumb.jpg

 

Han jobba for Alfa Romeo tidligere han mekanikeren som har skrudd på det skiltet der ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Når noe ser ut som et pyramidespill, er organisert som et pyramidespill og driver som et pyramidespill er det sannsynligvis et pyramidespill ?

 

Fordi Tesla-eiere springer rundt og prøver å selge Tesla-er til andre mener du, sånn at de kan få en bonus?

Sliter litt med å se pyramide-linken her....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...