Gå til innhold

Bethesda skal verken vise frem Elder Scrolls VI eller Starfield på årets E3-messe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De planlegger vel å ofre folka bak Fallout 76 i et desperat forsøk på å blidgjøre fansen.

De vil bli masjert ut på senen, få løkka rundt halsen og "short drop and a sudden stop"

Så klart blir bare programmerere og grafikk artister offret. De høyere opp vil få en ekstra stor bonus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De planlegger vel å ofre folka bak Fallout 76 i et desperat forsøk på å blidgjøre fansen.

De vil bli masjert ut på senen, få løkka rundt halsen og "short drop and a sudden stop"

Så klart blir bare programmerere og grafikk artister offret. De høyere opp vil få en ekstra stor bonus.

Om de skal lage et godt rollespill må de passe på at det er nettopp det, et rollespill.

Gode elementer hvor spillet utvikler seg, karakterene dine utvikler evner innenfor den rollen de spiller (som du velger ) og man forbedrer det idiotiske systemet som tidligere spill hadde med en topp på 100. 

Så kan man ha møter der man kan snike seg bak gode fysiske krigere og bruke knepene til en god Assasin bakifra og vinne kampen på et slag ( eller ha noen knep for å stikke av fra bosser og komme tilbake med slag nr 2 osv ) , ha mulighet til å fokusere på en konkret type magi som blir utrolig sterk eller fordele kreftene på flere magiske grenser osv osv...

 

Men pytt pytt, vi får se hva som blir resultatet, tviler på at det blir som JEG ønsker meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De skal heller lansere Fallout 77, et nytt kapittel som følger den elskede 76....

Bethesda har stupt....

 

 

Kan de ikke gå tilbake til single player? Kan ikke alle det?

Jeg driter Battle royal, MMO, og multiplayer full. Jeg vil ha gode historier og enorme verdner jeg kan dykke ned i. Kose meg med lore og dype RPGer.

 

Orker ikke med loot crates, pay2win, episodebaserte spill, og annet ræl de trøkker nedover halsen vår i desperate forsøk på å vri pengene ut av hendene våre.

Endret av Dr. Mobius
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...