Gå til innhold

TEST: Samsung Galaxy Buds


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere merket noe til at touchflaten aktiveres ved mye sollys? Går nesten ikke an å bruke mine i solen, ettersom det bare lager pipelyder og pauser musikken ofte.

 

Edit: Det kan også kanskje være at det er nærhetssensoren som sliter, og tror at jeg ikke har proppene i øret lengre.

Endret av Timbler
Lenke til kommentar

Jeg har det samme problemet med at proppene kommer ut av sync med hverandre i snitt ett par ganger i timen. Det tar den et eller 2 sekunder å fikse problemet. Jeg kan tvinge dette fram med å holde honda over telefonen mens den er i bukselomma. 

 

Dette problemet skjer ikke mellom mine airpods og min iphone. Men det skjer når jeg bruker airpodsene mot S10+ telefonen. 

 

Lydkvaliteten er omtrent den samme melin galaxy og air podsene, den største forskjellen er at siden galaxy podsene går inn i ørekanalen så blokkerer de ekstern lyd mye bedre. For meg er dette den største bakdelen. Hvis jeg bruker plugger som går inn i øregangen i mere enn en times tid så gjær det vondt. Jeg har ikke dette problemet med airpodsene siden de ikke går inn i ørekanalen. Dette er en personlig ting og hvis øret ditt tolererer ting i ørekanalen så anbefaler jeg galaxy budsene siden de blokkerer mere av bakgrunnsstøyen. 

 

Airpodsene er også ikke mulig å tilpasse men for meg er ikke dette noe problem da de passer godt i øret mitt. 

 

Forhåpentligvis vil samsung klare å fikse radio problemene med galaxy budsene.

Lenke til kommentar

Håper designøsningene er bedre enn på Gear IconX (2018). Mesh som går tett støtt og stadig, men det følger med ekstra, så de har nok vært klar over problemet. Jeg byttet mesh, men det løsnet og falt av inne i øret. Til slutt ble jeg lei og fjernet hele greia. De spiller helt fint uten. Et annet problem er at putene løsner inne i øret når jeg skal ta ut budsene. Må da stikke en pinsett inn i øret før å få ut puten. Et eller annet softwareproblem er det også, uten at jeg har funnet ut av det; Det kommer en sånn "boooing" lyd oppå musikken når jeg er ute å går. Veldig irriterende..  :D. Ikke all verdens lyd heller, men de fungerer greit når det ikke passer seg å gå med B&W klokkene..

Endret av Kenneth Solfjeld
Lenke til kommentar

Veldig spesiell vinkling på denne artikkelen. 

 

Dere nevner Airpods sånn ca 10-15 ganger i artikkelen selv om disse egentlig har ingenting med Airpods å gjøre. Dere nevner så vidt meg bekjent ikke f.eks Sony eller Jabra 10-15 ganger når dere anmeldte Airpods, så hvorfor føler dere behovet for å snikreklamisere for Airpods på denne måten?  Der nevner Jabra i en bisetning helt til slutt, men f.eks Sony WF-1000x eller andre merker som er totalt overlegne både disse og Airpods blir ikke nevnt med et eneste ord.

 

Overskriften står heller ikke i stil med karakteren; Dette hørtes ut som et knallprodukt ut fra overskriften, men den får bare 7,5/10 (eller 8/10 for Samsung-brukere) som er milevis fra nevnte konkurrenter ovenfor. 

 

Deres siste anmeldelser om telefoner også var mildt sagt veldig amatørmessig, så dere bør virkelig ta dere sammen.

 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...