Gå til innhold

Hva har skjedd med kommentar-feltet på VG artikkler?


Mr.M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

slik ser det  ut under hver artikkel der det normalt burde vært haugevis av kommentarer.

 

Får legge til at jeg aldri sjøl har skrevet noe på VG, men pleier jo ofte ta en kikk på hva folk skriver.

 

Jeg klikka meg inn på rundt 5 artikler nå nettopp og fikk opp haugevis med kommentarer. Men for å kommentere må du registrere deg via en Schibsted konto. 

 

Skal sies at VG sine kommentarfelt er rene skyttergravene og er ofte ikke noe vits å røre borti med mindre man ønsker å få kreft. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

takk.

 

begge disse viser 0 kommentarer her hos meg.

 

Kan det ha noe med nettleseren å gjøre mon tro? Byttet nylig til Microsoft Edge

 

oppdatering: fikk fyrt opp en annen pc her som har Mozilla Firefox, og da ser jeg kommentarene i begge linkene. Med andre ord er det obscure problemet relatert til Edge. Mulig det er noe innstillinger i preferences som kan stilles på.

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

takk.

 

begge disse viser 0 kommentarer her hos meg.

 

Kan det ha noe med nettleseren å gjøre mon tro? Byttet nylig til Microsoft Edge

 

oppdatering: fikk fyrt opp en annen pc her som har Mozilla Firefox, og da ser jeg kommentarene i begge linkene. Med andre ord er det obscure problemet relatert til Edge. Mulig det er noe innstillinger i preferences som kan stilles på.

 

Prøvde Edge her nå nettopp. Funket fint det. Vet ikke hva det kan være. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...