Gå til innhold

Her får Samsung Galaxy Fold kjørt seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg strever med å forstå artikkelen.

 

Har samsung påstått at disse skal vare i fem år, og det betyr 200 000 brettinger?

Nei, det er nok artikkelforfatteren som bruker den norske reklamasjonen som referansepunkt. Samsung har 2 års garanti på telefonene sine, og da er det vel naturlig at målet til Samsung er at de fleste telefonene de produserer varer over 2 år.

Lenke til kommentar

Som jeg har kommentert i annen tråd og nå fikk bekreftet...

Sammenhengende åpne- lukkefrekvens kan bidra til at man får et mer optimalt resultat, pga. at det oppnås en økt fleksibilitet i materialet. Dersom den hadde vært holdt åpen i 40-50 sekunder og lukker i samme tid, kan man muligens oppnå mer stress på materialet. Det vil også gjenspeile virkeligheten mye mer.

Lenke til kommentar

Uansett om den kan brettes en milliard ganger så er nok ikke dette ett produkt for meg.

Her kjemper produsentene i årevis om å lage tynnest mulig enheter, og så skal vi gå over til noe som virkelig vil ta plass i lomma igjen? Har ikke no tro på at dette er mer enn forbigående. Sikkert de som har lyst på og vil ønske disse mobilene velkomne, men tviler på at det er noe for alle og enhver.

Blir heller artig å se hvilke andre produkter som dukker opp med fleksible skjermer

Lenke til kommentar

Uansett om den kan brettes en milliard ganger så er nok ikke dette ett produkt for meg.

Her kjemper produsentene i årevis om å lage tynnest mulig enheter, og så skal vi gå over til noe som virkelig vil ta plass i lomma igjen? 

 

 

Jeg er mann selv, men har ikke glemt at veeeldig mange (kvinner) har noe å ha mobilen i.

At noen mobiler allerede er for tynne (dårlig batterikapasitet) eller ganske store til å ha i lomma er en annen side.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Virkelig ikke ett produkt for meg. Vi får se hvordan innovasjonen utvikler seg fremover. Men tykkelse, vekt og størrelse på dette produktet, gjør det helt uaktuelt for meg å bruke den som en mobiltelefon.

 

Helt enig, en gang kan et slikt produkt muligens erstate mobil/pad. Det som skal til for at dette skal bli en suksess er vel ny batteri teknologi. Usikker på batteri størrelse men personlig ville jeg ikke hatt noe mindre enn 4Ah og da krever det mye av plassen på denne telefonen.

Lenke til kommentar

Uansett om den kan brettes en milliard ganger så er nok ikke dette ett produkt for meg.

Her kjemper produsentene i årevis om å lage tynnest mulig enheter, og så skal vi gå over til noe som virkelig vil ta plass i lomma igjen? Har ikke no tro på at dette er mer enn forbigående. Sikkert de som har lyst på og vil ønske disse mobilene velkomne, men tviler på at det er noe for alle og enhver.

Blir heller artig å se hvilke andre produkter som dukker opp med fleksible skjermer

 

En ting jeg synes er bra med moto z serien med høytaler mod er at mobilen blir tykkere og tyngre slik at man kan bruke den.

Lenke til kommentar

Helt enig, en gang kan et slikt produkt muligens erstate mobil/pad. Det som skal til for at dette skal bli en suksess er vel ny batteri teknologi. Usikker på batteri størrelse men personlig ville jeg ikke hatt noe mindre enn 4Ah og da krever det mye av plassen på denne telefonen.

Batteriet blir på 4,38mAh, fordi det legges inn deler av det på begge halvdeler.  Burde holde bra.  Absolutt av interesse for meg, for jeg synes filmer blir for lite interessant å se på vanlig mobil,  og nå slipper man evt. nettbrett i tillegg,  Mange vil nå trenge bare én dings.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Helt enig, en gang kan et slikt produkt muligens erstate mobil/pad. Det som skal til for at dette skal bli en suksess er vel ny batteri teknologi. Usikker på batteri størrelse men personlig ville jeg ikke hatt noe mindre enn 4Ah og da krever det mye av plassen på denne telefonen.

Batteriet blir på 4,38mAh, fordi det legges inn deler av det på begge halvdeler.  Burde holde bra.  Absolutt av interesse for meg, for jeg synes filmer blir for lite interessant å se på vanlig mobil,  og nå slipper man evt. nettbrett i tillegg,  Mange vil nå trenge bare én dings.

Formfaktoren på skjermen er jo ikke akkurat videovennlig når den er brettet ut. Trolig vil du oppnå så og si ingen ekstra skjermflate å bruke til video når den brettes ut. Video er normalt i 16:9 og i endel tilfeller enda bredere enn høy, og enda mindre idéelt for en slik skjerm.

 

Så egentlig er det fint lite man ønsker stor skjerm for hvor man faktisk ender opp med stor og brukendes skjerm på en slik telefon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Batteriet blir på 4,38mAh, fordi det legges inn deler av det på begge halvdeler.  Burde holde bra.  Absolutt av interesse for meg, for jeg synes filmer blir for lite interessant å se på vanlig mobil,  og nå slipper man evt. nettbrett i tillegg,  Mange vil nå trenge bare én dings.

 

Kan putte inn så mange Ah de bare vil, men problemet er det samme at produktet blir for stor og tung. Selv gikk jeg fra iphon 6 med sine 4,7" skjerm til ViVo NEX med 7". Det meste er mye bedre med ny telefonen men jeg plages konstant med at telefonen føles for stor og mange klesplagg må jeg være obs på å lomme valg. 

 

Jeg vet jo at alle ikke er som meg, men tror de fleste vil ha "problem"  med å gå rundt med en så stor/tung gjenstand. Jeg ville ikke hatt med ipad i lomma når jeg på stranda, fjelltur, butikken osv. 

 

 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...