Gå til innhold

TEST: Logitech G MX518 Legendary


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan selvfølgelig være fordi jeg har brukt musa i 10 år, men jeg vil si meg uenig i at det finnes mus med bedre utforminger der ute.

Denne er perfeksjon hva gjelder ergonomi, ihvertfall for min hånd. Aldri hatt noen håndleddsproblemer eller "musesyke"-symptomer med denne musa.

Lenke til kommentar

Brukte denne til skytespill i årevis. Etter den utgikk har jeg prøvd utallige andre mus. Skaffet meg en ny MX518 nå med en gang jeg så at den var tilbake. Etter min mening er ingen andre mus i nærheten av å gi meg samme komfort og presisjon i skytespill.

Lenke til kommentar

Bugga multisitat.. Så 2 poster

Brukte denne til skytespill i årevis. Etter den utgikk har jeg prøvd utallige andre mus. Skaffet meg en ny MX518 nå med en gang jeg så at den var tilbake. Etter min mening er ingen andre mus i nærheten av å gi meg samme komfort og presisjon i skytespill.

Samme her, har hatt 6 helt forskjellige mus på 2 år, men ble veldig fornøyd med G Pro Wireless som er wunderbar og lett.
G502 ble for tung og klomsete i forhold til g pro, 402 for rar, Rival seriene gnur i håndflaten, Mionix Castor var helt grei, Razer er bare piss og spesielt laseren, Zowie har litt tunge taster.

Lenke til kommentar

Bugga multisitat.. Så 2 poster

Samme her, har hatt 6 helt forskjellige mus på 2 år, men ble veldig fornøyd med G Pro Wireless som er wunderbar og lett.

G502 ble for tung og klomsete i forhold til g pro, 402 for rar, Rival seriene gnur i håndflaten, Mionix Castor var helt grei, Razer er bare piss og spesielt laseren, Zowie har litt tunge taster.

 

Sitter med G502 nå og har begynt å vurdere andre mus pga knappene som begynner å bli litt utslitt. Den er tung, men den passer hånda mi så fordømt godt. MX 518 kunne jeg vurdert, men rullehjulet var slik jeg husker det nokså slaskete i lysken da jeg brukte den. Vanskelig å finne en uten å prøve noe egentlig o g det er ikke så lett her ute i ytre strok.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

De kunne gjerne ha laget en trådløs variant med induksjonlading, og en overflate med riller på sidene lignende G900 for bedre grep. Nå er jeg ikke person som svetter noe særlig på hendene, men det hadde ikke skadet å få litt bedre grep. Problemet med orginale MX518 var at kabelen etterhvert ble morken, og måtte til slutt byttes ut.

 

Slik ser G900 ut. I motsetning til MX518 så har den en ujevn flate for bedre grep.

 

logitech-g900-chaos-spectrum-pc-mus-for-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...