Jump to content
addio

addio søker lag i Counter-Strike: Global Offensive [2. divisjon - Telenorligaen]

Recommended Posts

Jeg er en reflektert 21 åring fra Drøbak, med lappen så jeg blir med å dra rundt på lan.

Ingame spiller jeg på hva som er behovet basert på min oversikt. Så mitt "sterkeste" er en passiv spillestil som spiller på informasjon for å prøve å time når man helst bør gamble på peeks og lignende. Men det spørs på gamet, om det er stort behov for å få map controll kommer jeg uten å nøle til å gå først. Jeg har ingenting imot å committe fullt om det er for en god grunn. Så jeg kan også være aggresiv spiller sånn sett.

Jeg liker å ha systemer og forstårelse på csgo gjennom ord, og får oversikt gjennom det. Drømme lag vil helst være rolig, modent og ikke så mye unødvendig snakk.

Jeg har sett på 20 talls med demoer den siste måneden, og har erfart hvor lærerikt det er. Jeg har en stor interesse for psykologi, og pedagogikk, antar jeg, så jeg er svært interessert i å få det inn i spill på den måten at man kommuniserer med teammates på den måten som hjelper på fokus og helst være klar over hva som ikke hjelper på fokus, sånn at man kan mest mulig bruke de verktøyene man allerede har, eller med andre ord, fylle sitt eget potensial.

Vit at jeg ikke har med noen begrunnelser her, så en samtale hjelper om du er interessert. Og jeg vil også si at jeg høres veldig mye mer seriøs og streng ut her enn jeg er i person, så greit. Takk.

og snakkes,

kanskje.

https://www.faceit.com/en/players/Addio

https://steamcommunity.com/id/addio98/

Se hele utlysningen på Gamer.no