Gå til innhold

TEST: Huawei P30 Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha byttet fra iPhone gjennom alle år til Mate 20 Pro er mitt eneste ankepunkt at det ikke finnes VR-headset til den. Da tenker jeg på headset av den typen hvor du setter mobilen inn og kan spille spill eller se videoer. Når P30 kommer i 6.4" så utelukker også denne seg selv fra det. Veldig synd, for det er en helt utrolig skjerm som sikkert hadde fungert knallbra. 

Endret av Glasscola2
Lenke til kommentar

Etter å ha byttet fra iPhone gjennom alle år til Mate 20 Pro er mitt eneste ankepunkt at det ikke finnes VR-headset til den. Da tenker jeg på headset av den typen hvor du setter mobilen inn og kan spille spill eller se videoer. Når P30 kommer i 6.4" så utelukker også denne seg selv fra det. Veldig synd, for det er en helt utrolig skjerm som sikkert hadde fungert knallbra. 

Vel da får du 3D printe eller lage din egen av papp el noe slikt?

 

Oculus Quest kommer i versjon som passer Mate 20 pro i april, har hørt at også Oculus Go skal passe, du får sjekke opp selv. 

Bobo vr z5 passer vist også. 

 

Du kan også sjekke ut pansonite, og canbor. 

Endret av bojangles
Lenke til kommentar

For meg har både stereolyd og hodetelefonkontakt 2 viktige egenskaper ved valg av telefon. Dermed kan jeg aldri tenke meg å ha en slik telefon. Holder med fortsatt til samsung som jeg har gjort i mange år.

 

 

Hva gjør at du fokuserer på stereolyd fra en mobil? Lyden fra enhver mobiltelefons høyttaler(e) er jo bare dritt uansett om det er 1 eller flere høyttalere. Og selv om ikke telefonen har mini jack ut så er det ikke særlig mye stress å ha en overgang til minijack fast i kabel til headsetet. Har brukt overgang på headsetkabel i over ett år nå og det er ingen ulempe eller noe stress i det hele tatt. Headset har jo kabel, om den kabel blir 10 cm lengre av overgangen så spiller ikke det noen rolle for min de. For å sikre meg mot at overgangen forsvinner drop jeg på med en runde gaffa og jeg kunne ikke vært mer happy. 

 

I situasjoner der jeg ikke er kablet bruker jeg trådløse noise canceling headset over BT. 

 

3.5 mm jack'n har jeg virkelig ikke savnet en enste gang det siste året. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan lyden gjennom skjermvibrering vil fungere i kulde? Kan det ha noen innvirkning på funksjon eller volum? Det sies jo i testen at volumet allerede er lavere enn vanlige mobilhøyttalere. Trenger å kunne stole på at mobilsamtaler fungerer til tross for kulde.

Lenke til kommentar

Huawei er en jalla telefon, kvaliteten er ikke bra. Det som er problemet er at testen er tatt på en helt ny enn. Prøv å gjør det på en 2-3 år gammel, du blir sjokkert hvor mye feil og ustabilitet det er blitt.

Hilsen erfaren Huawei telefon eier.

 

Det gjelder vel strengt talt nesten hele Android leieren siden de ikke gidder å oppdatere de etter det.

Lenke til kommentar

Huawei er en jalla telefon, kvaliteten er ikke bra. Det som er problemet er at testen er tatt på en helt ny enn. Prøv å gjør det på en 2-3 år gammel, du blir sjokkert hvor mye feil og ustabilitet det er blitt.

Hilsen erfaren Huawei telefon eier.

Kan absolutt ikke si meg enig, har hatt min Huawei i snart to år og den kjennes omtrent ut som om den er helt ny.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Gikk fra S7 til P20, og ting jeg savner mest er AOD fra samsungen, som viste varsler for de fleste kommunikasjonstjenester, med skjermen av, mens huawei kun viser tapte anrop og sms. En annen ting som er irriterende er hvordan huawei håndterer volum mot bluetooth headsett, hvor headsett og telefon har to separate volum-nivåer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...