Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor kan man møte folk å date?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøs å ønsker et forhold. Ikke kun sex.

 

Anonymous poster hash: db9ad...658

Ja... jeg forstod det.

 

Jo mer du har tenkt over hva dine spesifikke interesser er, jo enklere er det for deg å snevre ting inn.

Hva er det som er deal-breakers for deg, hva er det som er et must, hva kan du gi beng i...

 

Det er ikke slik at det er kun en eneste plass man kan treffe folk. Bor du i en større by, kan du prøve speed-dating / blind-dating, bor du på et lite tettsted så er online-matchmaking enklere, match.com for eksempel har jo hatt godt rykte på seg i alle år.

 

Men du må ta en del initiativ selv, du finner ikke en seriøs mann i frysedisken på Rema.

 

Og du har jo heller ikke sagt noe om hvor gammel du er eller hva din livssituasjon er, så det er lite å gjette seg frem til her.

Endret av slemskurk
Lenke til kommentar

Jeg er alenemamma og blir 30 år i år.

Mine intresser er tid med barna, trene, venner, familie, gå turer, være ute i skog og natur, fint om vedkommende liker noe av det samme. Match har jeg prøvd, samme med møteplassen og tinder.

 

Jeg bor på et lite sted. Så å møte noen på trening eller her skjer trolig ikke.

 

 

Anonymous poster hash: db9ad...658

Lenke til kommentar

gå turer, være ute i skog og natur, fint om vedkommende liker noe av det samme.

 

Anonymous poster hash: db9ad...658

Vel, har du forsøkt å melde deg inn i Turistforeningen, og dra på turer som arrangeres?

Fordelen der er jo at du kan faktisk ta med deg ungene - hvis de er gamle nok - og det er en del praktiske og pragmatiske mannfolk som ikke er redde for å ta ansvar for å gjøre en jobb, som er medlemmer i DNT.

Lenke til kommentar

Jeg hører flere og flere klage på at datingsidene er tomme.

 

Jeg kan gjerne tro at veldig mange har migrert over på tinder, men sist jeg var på sjekkern er vel over 5 år siden og da var det massevis av aktivitet. Men det høres ut som min info gjerne er utdatert, noe som er fryktelig synd da terskelen er så lav på tinder at det må være forferdelig mye useriøse brukere.

Det er/var jo meget kjent som en ren puleapp og ikke akkurat plassen man fant mr. Sosialt Oppegående.

 

Jeg antar at det krever litt mer tålmodighet når man har barn. Jeg registrerte at jeg fikk mange meldinger fra alenemødre men selv filtrerte jeg bort barn når jeg søkte. Jeg antar det er mange som gjør det og man kanskje ikke drukner i beilere rett og slett fordi man ikke synes.

 

Når det gjelder aktivitet, hva mener du med det? Få brukere eller chat/forumfunksjoner?

I min erfaring er det veldig viktig å betale for tjenesten da du får flere viktige fordeler hvor den viktigste er at når du sender en melding til en person så blir den sendt til mottakerens e-mail hvor den kan svare uten å logge inn på siden og meldingen er gratis.

En annen er at folk fra forskjellige steder virker til å bruke forskjellige sider. En som er populær i drammen er kanskje ikke den samme som folk flest bruker i bergen.

I tillegg var det vel slik at når du betalte så rullerte bildet ditt på skjermen hos alle brukere selv om de ikke spesifikt søkte på deg - og det er jo en viktig sak for å bli lagt merke til.

 

En godt utfylt profil er jo også viktig.

De fleste menn kaster nok et vidt nett og tar kontakt uansett utifra et bilde, men det er nok flere som meg som gjerne ikke tar kontakt dersom profilen er veldig lite inspirerende. Typ ett puppebilde med trutmunn, "liker reising og venner" og lite mer. Da kan man fort bli sett på som useriøs eller overfladisk og for min del som lette etter en potensiell livspartner og mor til mine barn så var jeg lite interessert i å bruke tid på "flings".

 

Dama mi og jeg hadde lange, utfyllende profiler om våre litt spesielle interesser og det var en stor faktor i at vi fikk øynene opp for hverandre.

 

Men som nevnt; bruk alle tilgjengelige kanaler og vær tydelig og ærlig om hva su søker. Det er så dumt når folk går forbi hverandre fordi man er sjenert eller flau over å søke en partner når begge to er interesserte.

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...