Gå til innhold

Nye detaljer røpet om Google Stadia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er så gull som det går an å bli!

Men spørs på prisen.

100kr/mnd - ja takk!

200kr/mnd - hmm, ok.

300kr/mnd - forventer "toppspill" 24/7

400kr/mnd - nei takk.

500++kr/mnd - dra til h.

 

Forhåpentligvis putter de prisen lavt nok til at de får flest mulig med på å prøve dette. For hvis de putter prisen rundt 300-400kr++ i mnd så får de nok ikke mange med på dette og det er jo selvsagt skadelig, men man får også ikke testet det skikkelig heller.

 

Så jeg håper så inderlig at de putter en god pris på det i første omgang sånn at serverne etc får kjørt seg.

Lenke til kommentar

Dette er så gull som det går an å bli!

Men spørs på prisen.

100kr/mnd - ja takk!

200kr/mnd - hmm, ok.

300kr/mnd - forventer "toppspill" 24/7

400kr/mnd - nei takk.

500++kr/mnd - dra til h.

 

Denne tjenesten er ikke for hardcore gamere. Denne tjenesten baserer seg på casuals som ikke har råd til å kjøpe en fancy PC og som kun kan spille i ny og ne. Kanskje det kommer et spill de har lyst til å spille og dermed kjøper en mnd.

 

Kjøper du en måned med for eksempel Origin Premier, så koster det deg 150 kroner. Og det krever at du faktisk har en PC til å begynne med. Så 300-500 kroner for å slippe å kjøpe PC og eventuelt spill vil være en sabla god deal skal jeg si deg.

 

PCen min kosta meg 35 000 kroner, og det er ganske mange måneder jeg kunne kjørt Stadia for.

Lenke til kommentar

Om prisen inkluderer et godt utvalg av nye og populære spill så er jo ikke 3-400,- per måned dyrt. Sammenlignet med hva det koster om man skal kjøpe spill og hardware til å spille på. 

 

Ikke uenig i det. Jeg tenker det er en stor og foreløpig urørt kundegruppe: sånne som meg: Lyst til å spille AA-titler i ny og ne, men har ikke lyst til å investere i HW.

Da kan 400kr/mnd fordelt på 3 kvelder, virke litt mye.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...