Gå til innhold

Cruiseskipet slepes mot Molde – 463 er evakuert


Anbefalte innlegg

https://www.bt.no/nyheter/innenriks/i/awbOwM/Cruiseskip-fra-Bergen-i-nod-Folg-redningsdramaet-direkte-her?pinnedEntry=128617

 

«Viking Sky» er bygd med eit såkalla «Safe return to port»-system. Dette er eit krav på alle nye passasjerskip av denne typen, og skal gjere dei betre i stand til å kome seg til kai ved tekniske problem. 

- Det er eit heilt separat og uavhengig system, som skal kople inn dersom heile hovudsystemet blir slått ut. «Viking Sky» var bygd etter desse retningslinjene, seier kommunikasjonsdirektør Dag Inge Aarhus i Sjøfartsdirektoratet. 

Kravet vart innført nettopp for å sikre at moderne cruisekip, som blir stadig større, skal vere i stand til å hjelpe seg sjølve i krisesituasjonar der hjelpa er langt unna. 

- «Safe return to port» kjem på toppen av at skipet skal ha to framdriftssystem som er heilt uavhengige av kvarandre. Dersom det eine fell ut, skal det andre ikkje bli påverka, seier Aarhus.

«Viking Sky» er utstyrt med totalt fire dieselmotorar frå Man. Desse leverer elektrisk kraft til el-motorane som driv propellane.

Aarhus seier det er for tidleg å seie om systema har fungert som dei skulle, og kva som kan ha svikte.  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Størrelsen på båter har ikke så mye og si "man har brukt robåter over Atlanteren", det er designet som er avgjørende om hvordan de skal takle forskjellige scenario, hurtigrutene har ingen problemer med dette været men tar landligge pga. passasjerene sitt ve og velvære.

Begge skipene har stabilisatorer som skal holde skipene relative stabile, kan hende at været var for røft til at disse klarte og oppdatere seg fort nok.

Selv sittet i cruisebåt da det har vært 8 meter bølger og så vidt merket noenting, dette var en doning på 155000 tonn.

 

8 meter er ganske lite koselig på hurtigruten regner jeg med. Og ja, båten tåler mer enn menneskene. 

Jeg er ofte mellom 2 båter, en på 30000 tonn og en på litt over 70000. Stor forskjell på hvordan disse reagerer på vær.

 

De er jo såklart forskjellig design, men begge er finne stabilisert etc. Tonnasje har MYE og si.

 

Stabilisatorer som våre krever at båten er i fart for og fungere, regner med disse fungere likt. Og når de ikke har maskiner så ingen stabilitet.

Endret av DirekteDemokrati
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...