Gå til innhold

Gamere blir rekruttert som piloter i det danske forsvaret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg jobber som helsefagarbeider i hjemmesykepleien og kommer ikke til å føre opp gaming i min CV i fremtiden. :p

 

Har dog god romfølelse og finner veldig lett frem til nye adresser ved å kun memorisere kart. Hjelper veldig i situasjoner man må være raskt til stede hos pasienter når trygghetsalarm utløses.

Lenke til kommentar

Tror litt av utfordingen er å definere hva er en 'gamer'.

 

Man har jo alt fra det å spille Farmville 1 time i uken til å delta i finalerunder på E-sport mesterskap.

 

I tillegg er det jo utallige forskjellige kategorier av spill. Enkle barnespill, kompliserte strategispill, reaksjonsbaserte skytespill og taktiske runde-baserte spill, for å nevne noen.

 

Å bare tilføye "gamer" på CV'en med hensikt at det skal være noe nyttig for den som leser det blir jo nesten som å skrive "Skole" under utdanning.

 

De som spiller mye kan jo ha anskaffet seg mange gode metoder og teknikker som kan være fordelaktigte i forskjellige deler av arbeidslivet. Men akkurat hvordan man skal definere dette på en CV slik at det gir fornuft kan ikke være helt enkelt.

Lenke til kommentar

Jeg jobber som helsefagarbeider i hjemmesykepleien og kommer ikke til å føre opp gaming i min CV i fremtiden. :p

 

Har dog god romfølelse og finner veldig lett frem til nye adresser ved å kun memorisere kart. Hjelper veldig i situasjoner man må være raskt til stede hos pasienter når trygghetsalarm utløses.

Så skal du da bare søke som avdelingsleder i Heimevernet... På med sekken, ut i telt! Kjap-kjap. ??

Endret av Sandormen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...