Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Date'n går sakte frem...


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har datet en veldig hyggelig fyr de siste ukene og møttes ca 4 ganger, både på byen og hjemme hos meg. Men jeg syntes ting går veldig sakte frem, usikker på hva han føler og hvordan jeg skal gå frem...

Vi møtes ca annenhver helg, og oftere når det passer seg sånn, da jeg studerer i tillegg til helgejobb og det er 15mil mellom oss. Han er alltid interessert i å møtes igjen, men jeg får aldri noe godt svar om jeg spør han hva han føler. Jeg har ikke noe lyst til å pushe for mye og jeg er veldig forsiktig, vi Snaper typ to-tre ganger daglig mellom hver gang vi møtes, og snakker stort sett ikke noe mer enn det enn en sjelden gang. Føler det er jeg som tar initiativ hele tiden..

 

Er han bare en forsiktig type som liker å trå sakte frem?

What to do??

Noen gode råd til en som ikke har datet så mye før?

 

På forhånd, takk

 

Anonymous poster hash: d2f88...8e8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, jeg har datet en veldig hyggelig fyr de siste ukene og møttes ca 4 ganger, både på byen og hjemme hos meg. Men jeg syntes ting går veldig sakte frem, usikker på hva han føler og hvordan jeg skal gå frem...

Vi møtes ca annenhver helg, og oftere når det passer seg sånn, da jeg studerer i tillegg til helgejobb og det er 15mil mellom oss. Han er alltid interessert i å møtes igjen, men jeg får aldri noe godt svar om jeg spør han hva han føler. Jeg har ikke noe lyst til å pushe for mye og jeg er veldig forsiktig, vi Snaper typ to-tre ganger daglig mellom hver gang vi møtes, og snakker stort sett ikke noe mer enn det enn en sjelden gang. Føler det er jeg som tar initiativ hele tiden..

 

Er han bare en forsiktig type som liker å trå sakte frem?

What to do??

Noen gode råd til en som ikke har datet så mye før?

 

På forhånd, takk

 

Anonymous poster hash: d2f88...8e8

Han er antakelig ikke interessert i et forhold. Han vil bare pule.

Lenke til kommentar

Det kan hende, om han har 10 andre som han holder på på samme måte med. Da blir det som en investor, som legger inn følelser litt her og litt der, og lar det koke over tid og håper det blir noe ut av det.

 

Nei, TS, det beste er om du er direkte og ærlig. Hvis du er det, uten å være uhøflig, gjerne med noen smiletegn, så gjør du ingenting galt. Hvis du da etter et par forøk ikke får direkte, ærlige og vennlige svar tilbake, så kan du temmelig sikkert regne med at du blir trillet og dillet med. Det er bra du har et åpent og ærlig hjerte, men ikke la det bli misbrukt.

Lenke til kommentar

Hvis du tenker det er riktig måte å forholde seg til jenter på, så syntes jeg faktisk litt synd på deg

2-3 snaps om dagen er litt mye, ellers har han tydeligvis skjønt hvordan man skal få jenter hooked. Du derimot hadde ødelagt alt ved å sende en klein og patetisk tekstmelding etter uke tre, hvor du erklærte følelsene dine og meddelte at nå må du vite hvor dette går, ellers holder du ikke ut lenger.
Lenke til kommentar

TS her

 

Nei, vi har ikke hatt sex sammen enda, da jeg har et ganske klart forhold til at jeg ikke skal ha sex før jeg er i et seriøst forhold, noe på grunn av egne verdier, og noe på grunn av tidligere voldtekt. Dette er han helt inneforstått med og virker som er helt greit for han

 

Han virker som en forsiktig type, han har selv sagt at han ikke har datet på noen år, av egne personlige årsaker. Jeg har ingen grunn til å tro at han ligger rundt/er på flere, vi har det veldig hyggelig sammen, og trives godt ilag den tida vi er sammen. Men jeg vet ikke om han bare er ute etter vennskap eller noe mer... 

Det er sånn typ, jeg som alltid tar initiativ. Jeg som alltid sender snap først, sender mld først, for å være hyggelig mot han.. Ikke ofte han sender meg mld.. 

 

Vi skal møtes igjen til helga, så da får jeg spørre han da igjen tror jeg  :)



Anonymous poster hash: 0d695...846
  • Liker 1
Lenke til kommentar

2-3 snaps om dagen er litt mye, ellers har han tydeligvis skjønt hvordan man skal få jenter hooked. Du derimot hadde ødelagt alt ved å sende en klein og patetisk tekstmelding etter uke tre, hvor du erklærte følelsene dine og meddelte at nå må du vite hvor dette går, ellers holder du ikke ut lenger.

Jeg liker at du antar hvordan jeg forholder meg til motsatt\samme kjønn, takk for oppklaringa!

Lenke til kommentar

 

TS her

 

Nei, vi har ikke hatt sex sammen enda, da jeg har et ganske klart forhold til at jeg ikke skal ha sex før jeg er i et seriøst forhold, noe på grunn av egne verdier, og noe på grunn av tidligere voldtekt. Dette er han helt inneforstått med og virker som er helt greit for han

 

Han virker som en forsiktig type, han har selv sagt at han ikke har datet på noen år, av egne personlige årsaker. Jeg har ingen grunn til å tro at han ligger rundt/er på flere, vi har det veldig hyggelig sammen, og trives godt ilag den tida vi er sammen. Men jeg vet ikke om han bare er ute etter vennskap eller noe mer... 

Det er sånn typ, jeg som alltid tar initiativ. Jeg som alltid sender snap først, sender mld først, for å være hyggelig mot han.. Ikke ofte han sender meg mld.. 

 

Vi skal møtes igjen til helga, så da får jeg spørre han da igjen tror jeg  :)

 

Anonymous poster hash: 0d695...846

 

Da er det vel ikke så rart det går sakte fremover? Selve grunnforutsetningen for om et forhold skal bli "seriøst" i ung alder er jo at man har seksuell kjemi, og det finner man bare ut på én måte. Skal man date noen som vil vente må man ønske å vente selv, ellers blir det ganske meningsløst. Har forsøkt det selv en gang, men det stoppet fort, friske menn trenger sex en gang i uka minst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...