Gå til innhold

Tilbud og kampanjer hos mobiloperatører


Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Telia har lenge gitt deg pengene tilbake dersom man ikke fornøyd etter to måneder med abonnement. Noen som vet om dette er fjernet? 
Jeg finner ikke lenger noe om dette på nettsidene deres.
 

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telia har lenge gitt deg pengene tilbake dersom man ikke fornøyd etter to måneder med abonnement. Noen som vet om dette er fjernet? 

Jeg finner ikke lenger noe om dette på nettsidene deres.

 

 

Tror det forsvant i februar en gang, like etter de lanserte Telia X. Har ikke sett det tilbudet siden da.

Lenke til kommentar

Skal portere til Telenor i mai, ble ringt og de spurte om hvilket abo jeg hadde osv...

 

Ble lovet 2 mnd gratis, antar selgerene sikter til fornøyd garantien. Han sa ordrett at jeg kunne få pengene tilbake om jeg sa at jeg ikke likte fargene i logoen deres... Så får vi se etter 2 mnd hvor lett det blir å få pengene tilbake da :)

Lenke til kommentar

At mange operatører driver med "sjulte spesialpriser" var ukjent for meg
Noen som er kjent med om det er mulig å kontakte f.eks. Ice.net uten å være kunde hos dem, og derifra kjøpe telefon med abonnement, med de rabattene dere snakker om. Eventuelt hvordan man skal gå frem? 

Lenke til kommentar

At mange operatører driver med "sjulte spesialpriser" var ukjent for meg

Noen som er kjent med om det er mulig å kontakte f.eks. Ice.net uten å være kunde hos dem, og derifra kjøpe telefon med abonnement, med de rabattene dere snakker om. Eventuelt hvordan man skal gå frem? 

 

Får som oftest disse tilbudene fra telefonselgere, men har personlig fått spesialtilbud ved å kontakte operatøren og vise til at f.eks en kompis har fått spesialtilbud.

Tviler sterkt på at du får kombinert spesialtilbud med kjøp av telefon hos Ice, da de kun selger telefon med 12mnd binding. Correct me if I'm wrong

Lenke til kommentar

Noen som vet om Telenor kjører tilbud? Synes telefonregningene begynner å bli litt drøye, men på en annen side så har de familiebonus- opplegget som er et store pluss for oss med barn.

 

Må ha Telenor- dekning pga. hytta og en del reise. Dessuten har Telia dårlige dekning hjemme.

Lenke til kommentar

Får som oftest disse tilbudene fra telefonselgere, men har personlig fått spesialtilbud ved å kontakte operatøren og vise til at f.eks en kompis har fått spesialtilbud.

Tviler sterkt på at du får kombinert spesialtilbud med kjøp av telefon hos Ice, da de kun selger telefon med 12mnd binding. Correct me if I'm wrong

Takk for svar!

Sikkert ikke mulig å kombinere spesialtilbud nei, men kunne akseptert 12 mnd binding om det er det som må til!

Lenke til kommentar

Noen som vet om Telenor kjører tilbud? Synes telefonregningene begynner å bli litt drøye, men på en annen side så har de familiebonus- opplegget som er et store pluss for oss med barn.

 

Må ha Telenor- dekning pga. hytta og en del reise. Dessuten har Telia dårlige dekning hjemme.

Tja, beste alternativ er vel de rabatterte Talkmore prisene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har Bli kjent med Ice ut denne mnd. Ser at noen selgere har ringt meg, prøvde å ringe opp igjen, men måtte kontakte hovednummer. Jeg sa at jeg hadde fått tilbud om 25% (bløff), Ice sa at det egentlig ikke kunne kombineres med Bli kjent. De skulle likevel "se på det" og etter 10 sek venting var svaret nei. Må jeg komme direkte i kontakt med selger for å få noe bedre enn det som står på websiden?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ice.no har nå tilbud på med DataFrihet (koster 99 kr mnd) inkludert i to måneder på alle abonnement fra og med 6 GB. Så dermed kan man surfe så mye man vil med 10 mbits hastighet i Ice sitt mobilnett for 299 kroner mnd i to måneder og ha 6 GB inkludert når man er i Telia sitt nett.

Lenke til kommentar

Happybytes for bare ringing.

 

Talkmore generelt.

Er ikke happybytes billigere en talkmore generelt sett? vertfall nå? 20gb for 499 på talkmore.  får 22gb for det oss happybytes.  etc. vill si happybytes er bedre en di fleste andre telenor levrandørene når man går over en 10gb?

og under det er det vell telipol som er biligst så vidt jeg vet :)

Endret av EmLeX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...