Gå til innhold

Tilbud og kampanjer hos mobiloperatører


Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Tråden er ment å ta for seg tilbud og kampanjer som tilbys hos mobiloperatører.

Kom gjerne med innspill om noe er feil, mangler eller oppdaterte tilbud. Jeg skal forsøke å oppdatere førstepost forløpende og vil ikke ta for meg mobilt bredbånd om det ikke er ekstraordinært og særskilt gunstig.

Pr. i dag tilbys følgende:
 

2 måneders "prøvekjøp" til kr. 99,- pr mnd. hos Onecall og ICE

 

Ice.no har nå tilbud på med DataFrihet (koster 99 kr mnd) inkludert i to måneder på alle abonnement fra og med 6 GB. Så dermed kan man surfe så mye man vil med 10 mbits hastighet i Ice sitt mobilnett for 299 kroner mnd i to måneder og ha 6 GB inkludert når man er i Telia sitt nett.

Talkmore gir deg 10 GB ekstra ved tegning av abonnement, som må brukes innen 24 mnd.

Talkmore har i tillegg vervekampanjer hvor man får to måneder gratis for hver man verver. 
Dersom er den som verves får man også to måneder gratis.

Telenor og Telia tilbyr pengene tilbake om man ikke er fornøyd etter 2 måneder.

 

Man kan få noe rabatt hos Fjordkraft og Gudbrandsdal Energi om man har strømabonnement.
Man kan få trumf og kickback på ICE, Talkmore, Saga, Telia i varierende grad.
 

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regne med at alle kan forvente noen spesielt tilbud etter Prøvekjøp. For eksempel OneCall kjøre 35GB til kr 399, 11GB til kr298 og kanskje noen med mindre data.

Det blir interessant å høre hva Talkmore kan tilby. De også er kjent med uoffisielt priser...

Lenke til kommentar

Regne med at alle kan forvente noen spesielt tilbud etter Prøvekjøp. For eksempel OneCall kjøre 35GB til kr 399, 11GB til kr298 og kanskje noen med mindre data.

Det blir interessant å høre hva Talkmore kan tilby. De også er kjent med uoffisielt priser...

Talkmore?? Som eies av telenor??? tilbyr noe rabatt? Virkelig?

 

De har ringt meg en gang for å prøve å få meg over til dem. Jeg øsnket, selvfølgelig, abonement med rabatt. De kunne bare tilby 2 måneder med 99 kr. Da jeg sa at det er ikke godt nok, sa de "ha en god kveld" og la på....

Lenke til kommentar

Talkmore tilbyr ofte 25% rabatt på månedsprisen og ekstra data. Det er dette tilbudet de kjører ute på stands, men sikkert mulig å få dette om man treffer på riktig person på kundesenteret.

 

Erfaringsmessig har Telenor, Telia og OneCall også «skjulte» priser/abonnement å tilby. Ofte tilbys først dette i forbindelse med utportering, men du som kunde må ta kontakt med operatøren selv for å høre om de kan gi deg et bedre tilbud. Operatørene har ikke lov til å ringe deg lenger, såkalt «winback».

Men uansett hva slags tilbud du får, ikke godta binding.

Lenke til kommentar

Regne med at alle kan forvente noen spesielt tilbud etter Prøvekjøp. For eksempel OneCall kjøre 35GB til kr 399, 11GB til kr298 og kanskje noen med mindre data.

Det blir interessant å høre hva Talkmore kan tilby. De også er kjent med uoffisielt priser...

Onecall har 11 GB til 298/mnd? Hvordan klarer man så å få dette abonnementet? Det hadde jo vært midt i blinken for meg. Har 6GB nå, men det holder ikke lenge når kid låner av kvoten til å se youtube på tur..

Lenke til kommentar

Onecall har 11 GB til 298/mnd? Hvordan klarer man så å få dette abonnementet? Det hadde jo vært midt i blinken for meg. Har 6GB nå, men det holder ikke lenge når kid låner av kvoten til å se youtube på tur..

Kone fått tilbudet etter prøvekjøp.

Lenke til kommentar

Jeg vil absolutt anbefale å kontakte onecall for en "special price for you my friend" samtale. Jeg klarte å få til en god deal som gir meg 17 GB/mnd. Da til under 300,-. Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke har blitt kunde der før, og at jeg ikke har begynt å prøve ut slik pruting før. Da jeg var kunde hos Telia (netcom) i alle år, betalte jeg over 1100,-/mnd for flere abonnementer. Det var ikke snakk om å gi noe som helst mer enn det som var oppgitt i synlige prislister. Ironisk nok! Men det var tiden før de kjøpte opp onecall.

Lenke til kommentar

Jeg mener å ha hørt at Telenor har sluttet helt med å gi kampanjepriser uten bindingstid, men kan ikke gå helt god for at dette stemmer. For en del år tilbake så bestilte jeg et "super-abonnement" fra Tele2 hos Elkjøp til 199 kr mnd som inkluderte 6 GB data, så ringte Telenor sin winback meg opp og ga meg tilbud på det abonnementet som var nærmest hos dem til samme månedspris. Så jeg nøt 10 GB (senere 12 GB) i mnd til 199 kr mnd hos dem i ca 2,5 år før tilbudet løp ut. Så noen ganger kan man gjøre skikkelige kupp.

 

Talkmore har jeg hatt tidligere med 25% rabatt på månedspris i ett år.

 

Onecall ville ikke gi meg tilbud en gang jeg prøvde dem på prøvekjøp, de tilbød meg standardprisen for abonnementet jeg forhørte meg om et tilbud. Interessant å lese i tråden at andre får gode tilbud fra dem, kan hende jeg var uheldig i forhold til hvem jeg traff på hos kundeservice.

 

Jeg sjekket med Telia i forbindelse med bestilling av Telia X og de kunne ikke gi bedre pris på dette, verken med eller uten bindingstid. Det eneste de kunne tilby var at jeg kunne velge mellom en Apple TV 4K, Airpods eller noen bluetooth-høyttalere til 1 kr mot 12 mnd bindingstid. Dette er jo samme tilbudet de gir til 6 GB og 15 GB-abonnementene mot 12 mnd bindingstid og dermed ikke så veldig interessant. Da kan det være mer lønnsomt å ha abonnementet uten binding slik at man lett kan bytte om det kommer noen andre på banen med et Telia X-lignende abonnement.

 

I "gamle dager" hadde jeg Netcom-abonnement med Spotify inkludert uten kostnad og nedsatt månedspris mot bindingstid men dette ble faset ut som tilbud når de begynte å komme med 4G og fornyet porteføljen sin. Og ikke minst hadde jeg ekte fri data på dette abonnementet da det skulle ha strup på hastighet etter 4 GB data men i virkeligheten så kunne jeg dra ned så mye data jeg klarte uten at hastigheten ble satt ned. 

Lenke til kommentar

 

I "gamle dager" hadde jeg Netcom-abonnement med Spotify inkludert uten kostnad og nedsatt månedspris mot bindingstid men dette ble faset ut som tilbud når de begynte å komme med 4G og fornyet porteføljen sin. Og ikke minst hadde jeg ekte fri data på dette abonnementet da det skulle ha strup på hastighet etter 4 GB data men i virkeligheten så kunne jeg dra ned så mye data jeg klarte uten at hastigheten ble satt ned. 

 

Minner litt om gamle chess kontantkort. du skulle strupes men di ble aldri så man kunne sitte og bruke internet i opp till 3mbs for 10kr dagen. gode tider

Lenke til kommentar

Minner litt om gamle chess kontantkort. du skulle strupes men di ble aldri så man kunne sitte og bruke internet i opp till 3mbs for 10kr dagen. gode tider

 

Stemmer det, jeg hadde to Chess Ambassadør-abonnement og som hadde 0 kr i månedsavgift og for 20 kroner dagen så kunne man surfe så mye man ville i Telia sitt nett. Dette varte i flere år før de strammet inn og man ble strupet etter ca 1 GB data. I dag heter abonnementet Telia VIP og koster fortsatt 0 kr mnd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...