Gå til innhold

Nå får Steam et nytt utseende


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler ikke dette er steget i riktig retning for min egen del. Mer rot, kaos og pp steder hvor heg ihvertfall til nå har vært skånet for unødvendig "drit". UIet er heller ikke steams problem i mitt syn, men den totale mangelen på kvalitetskontroll av hva som havner der. Bytter neppe til Epic, men har mer eller mindre byttet til gog.com. Kall meg gjerne grinete, men det første bildet av spillbiblioteket gir meg følelsen av tidlig 2000 talls nettsider blandet med moderne design.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Dette var ikke bra i det hele tatt. Alt som trengs er en enkel og strømlinjeformet spillside med favorittene/installerte spill som klikkbare ikoner. Alt dette andre som nå skal tvinges inn i grensesnittet, er bare nonsens og forstyrrende elementer, som f.eks. disse idiotiske spillkortene som dukker opp i "Item Inventory". Nei takk.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...