Gå til innhold

Printer som kan printe ut stivt papir


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en canon ipf610 til hvilken man kan kjøpe papir med tekstur på ruller.

 

Jeg har da printet ut store digitale malerier og rammet disse inn og da ser de, og føles ut som ekte malerier.

 

Eneste som skiller dem fra malerier er at mønsteret i teksturen er for jevnt - men man skal isåfall se godt etter.

 

Du kan også dra til ditt lokale reklamebyrå. Siden disse printerene jeg har erfaring med koster flere titalls tusen så har de fleste byråer en slik heftig en og tar du med deg en minnepenn gjør de det for en liten sum. Betalte et par hundrelapper en gang for å få printet ut og laminert en svær spillematte til rollespill.

Endret av Invader Zim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en canon ipf610 til hvilken man kan kjøpe papir med tekstur på ruller.

 

Jeg har da printet ut store digitale malerier og rammet disse inn og da ser de, og føles ut som ekte malerier.

 

Eneste som skiller dem fra malerier er at mønsteret i teksturen er for jevnt - men man skal isåfall se godt etter.

 

Du kan også dra til ditt lokale reklamebyrå. Siden disse printerene jeg har erfaring med koster flere titalls tusen så har de fleste byråer en slik heftig en og tar du med deg en minnepenn gjør de det for en liten sum. Betalte et par hundrelapper en gang for å få printet ut og laminert en svær spillematte til rollespill.

 

Takker for svar. Den printeren du nevner var i dyreste laget så jeg får heller se etter et slikt reklamebyrå.

Lenke til kommentar

Takker for svar. Den printeren du nevner var i dyreste laget så jeg får heller se etter et slikt reklamebyrå.

Min er desverre både defekt og tom for blekk. Det vil sikkert koste en halv formue å sette den istand igjen med tanke på patronene, ellers skulle jeg selvfølgelig gjort det for deg. Helt sikkert mindre printere som kan gjøre det samme, men jeg kan ikke så mye om det.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...